Sexy slike
...eo i moje slike :)
Uf kako sam sexy tu cilam u kafu nakon par piva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

UF pogle me :)
Image Hosted by ImageShack.us

NAJJACI covjek na cijelom svijetu,moja legenda =
2PAC
RESPECT !!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pozdravi svima koji su dosli na blog!!!

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




kAsiBa's WORLD

nedjelja, 05.02.2006.

da da da 3 mjeseca!

Uf kako nisam pawoooo od kada sam u vezi sa teom sve je super i tako dodje 3 mjeseca posljednjih par dana sam bio jako bolestan nisam osjetio ni RUKEEEEEE ni NOOOGEEE ni glavuuuuu ni nista :D i dođe subota 90. dan sto smo zajednoo lalalalalalalalal(mala pjesmica)bwwwwwwwwwww.bilo je jako dobro pricali smo bili prvo sprdali see pa nas opralo nesto da smo umorni pa poceli pajkit lol ali ja naravno bolestan nisam mogao zaspat (MRAK !!!) pa sam zZZzzzZ i tako bilo je super :D:D pusa dragoj !!

Image Hosted by ImageShack.us

- 12:47 - umetni mi ga... ;)) (14) - NEDIRAJ..grrrr - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hit Counter
Nesto o meni
UF neznam sta da pisem :D takav sam kakv jesam
ICQ : 303-559-070
Ime : Dip.ing.dr.mr. Kasiba

Naj boja : Plava i Crna (nekada i zelena)

Mjuza : RAP NARODNJACI I HOUSE ma
sve sto kontam da je dobro tko misli da sam
ljakse sto slusam ovo neka se baci na prsa

Najvise volim : Napit se sabit se demolirat se
toliko jako da nevidim i hladit jaja po cijeli dan
hmm pa naravno volim t3u i sa njom ici van.
I naravno volim sAdO MaZo :D,
Ali naj naj naj vise volim TEUUUU

Nevolim : Kada netko LAŽE mrzim to(kajmaci)
Kada netko kasni,Saptanje u drustvu,Ljude koje
kasne ili koje sjebu neki dogovor.nevolim ljude
koji mi turaju prst u paki :P


TUCI TUCI TUC TUC !!!