kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nesto oooo meni

IME~sara
GOD~13ipol
HOBI~box
JA SAM~drustvena osoba koja se voli tuc i zezat se
SLUSAM~sve
UZRECICA~sve sto je srcu drago daleko je zaljubljene samo Bog razumije
NEVOLIM~kupus
VOLIM~rizu i pitetinu
ETO TO BI BILO SVE OD MENE...CUJEMO SE KASNIJE

Linkovi

zele

mOjE NaJ FrEnDiCe

natasanut
suskethumbup
kleazujo
martasmijeh
petrathumbup
ozanazujo
zelickanut
curianut
grubisickanut
ivanathumbup
jelenasmijeh
matejathumbup
biancawink

MoJi NaJ FreNdOvI
saricnut
savuknutnut
kukassmijeh
ivansmokin
nikolathumbup
dinoparty
ivkovicsmijeh

evo par slikica...

za ostavljene cure...



moj posao...



6e is the best 4ever!!



moja ljubav...hehe



moja najpjevacica...



petra




petak, 03.08.2007.

BoK

bok ljudi!!!!!!ovo je moj novi blog!!!!za pocetak ja vas molim da mi ostavljate puuuno komentara...ispod 50 ne prihvacam...hehe. ako kojim slucajem imate msn molim da mi ga ostavite...eto to je bilo kratko javljanje....pozdrav...pusa

|komentiraj 23| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.