< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ove blogove ja čitam

Kika
Dora

Evo malo slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovem se Marko živim u Zagrebu,idem u 6 razred,treniram nogomet,bajkam,skejtam i bordam.Mrzim Školu a pogotovo hrvatski.Evo...to bi bilo nešto o meni.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 02.06.2007.

Čudnovate zgode šegrta Zagija!!!

Frend je došo po mene, otišli smo po ostale i krenuli smo do kros staze.Skakali smo...,prejebeno sam skakao.Nekom zvoni mobitel...,slušam razgovor i čujem:"di ste vi.....,sad ću ja doć...,naravno bio je to Zagiheadbang.Kad je došao poboljšali smo svu stazu.Ja sam još nešto radio.Neznam,došli smo na temu o mobitelima,mislim razgovorom.Zagi:"E ljudi proćito sam da ima mobitel od 10px kamere.s tom reč popio nam je svima ŽIVCE.Bio sam tako živćan da sam ga htjeo razbit.Nakon što je otišo doma svi smo prićali kako je gluppppppppppppppp.Bio je to dan s glupim Zagijem.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.