evo ti ljubav,o kako mrzim tu rijec,evo ti ljubav kad je tako brzo prosla vec...

četvrtak, 10.07.2008.

prvo pa muško...ha ha ha

evo pa da i ja napokon uđem u svijet bloga...ha ha dugo mi je i trebalo,ah šta ćeš takav je životlud nisu starci dali,al ja ipak napravihparty pa da samo obznanim svijetu i okolici: ubuduće ću pisat kad budem mogla i što god padne na moju malu pametnu glavicu,a kome se nesviđa ne mora čitatnut uskoro ću napisat i događaje s maturalca,pa uživajte...Kiss kisscerek

10.07.2008. u 20:26 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ludo,nezaboravno ali ipak izgubljeno u vremenu!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nesto o meni

Ime: Karolina
Izgled: mala crne kose smeđih očiju
Idem: mal tu mal tamo,lol
Društvo: Nikki, seka,jelena, zox, mara, ana, dragana,...
Slusam: starce (ponekad), evanescence, fall out boy, panic! at the disco, xtinu
Nevolim: gluposti na tvu
Volim: samu sebe i čokoladu,lol

"Even In Death" by Evanescence

Give me a reason to believe that you're gone
I see your shadow so I know they're all wrong
Moonlight on the soft brown earth
It leads me to where you lay
They took you away from me
but now I'm taking you home

[CHORUS:]
I will stay forever here with you
My love
The softly spoken words you gave me
Even in death our love goes on

Some say I'm crazy for my love, Oh my love
But no bonds can hold me from your side,
Oh my love
They don't know you can't leave me
They don't hear you singing to me

[Chorus]

And I can't love you, anymore than I do

People die, but real love is forever.