< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

nova ja: -rockerica
-novi dečkocerek
-ali ipak mi je još naj britny i paris hilton

Linkovi

evo malo o meni: imam 15 godina i zovem se maggy
imam plavu kosu do lakta,plave velike zavodljive oči i bljeđa put bez prištića
u školi su me prozvali najljepša i to mi je ful drago.visoka sam 1,75 cm.
nemam prištića ni akna.nije da se hvalim ali nosim 3c od grudnjaka (baš sam sretnica)
toliko sam vam rekla i jooj da rođena sam 1.1. hihi i to mi je super i to točno u ponoć i jednu minutu...

volim: svog dečka karla cerekcerekcerek iako ima 13 mene to nesmeta ..... dečki ga zovu patrik
nekužim zašto ali nema veze,
obožavam rozu boju,a sad su trendi kovrče pa imam i njih smijeh
jelo naj naj mi je francuska salata i ful mi je drago jer nisam debela već vitko mršava cerek


poznate zvijezde naj naj: britny (a ovo je laž da se opija mislim....to je bezobrazno da tako lažu)
jacques houldek
britny spears (opet ali ovaj put kao glumica sretan)
orli (orlando bloom cerekcerek)

OVO JE THE BEST CURA !!! VJERUJ
*matija* - super je

Image and video hosting by TinyPic moja šminka

matija-super cura


Free Music

Free Music



Free Music

ova slika je bezobrazna pa mislim....barbie se nesmije tako sramotit pa šta je vama ljudi.to je bezobrazno ....da mi je znat ko je to napravio pa moj bi ga tata strpo u zatvor iza rešetaka!!!!! Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 30.12.2007.

tulum u londonu, a rođendan za novu u dubai

hi curke znate onaj Božićni tulum?? održao se u londonu i bilo je super.... avionom smo došli naughty i bili smo
1 razred ! naughtynaughty. da bilo je super,a ja sam prohodala sa jednim dečkom ! baš je hot i zgodan pa evo slikica
Image and video hosting by TinyPic
bilo nam je jako ljepo a mene su čak pozvali da nosim neku modnu reviju....bila sam u solariju i sauni... narasla mi je kosa, ofarbala sam se
i sad sam ljepša i totalno druga osoba ... jooj baš sam si sexy..pa evo slikica
Image and video hosting by TinyPic
za moj rođkas idem u dubai jer tamo imam puno prijateljica i baš je ljepo.
kissy kissy
p.s .
jooj vidite kakve ja debile imam u susjedstvu cjeli dan nabijaju cajke i techno i nisu ni čulli za marke .. jooj evo vam slikica
Image and video hosting by TinyPic

- 12:19 - …reCi... SaMo(38) - …NoOoo… - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.