< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (38)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Everything about anything

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Free Counter
Free Counter


Pink Lyrics
Leave Me Alone (i'm Lonely) Lyrics

Mariah Carey Lyrics
Bye Bye Lyrics

Tko sam ja?

iMe:Karlo
pReZiMe:kaj te boli........
žIvIm u:Zaprešiću
vOliM:dobru klopu
slušat mjuzu
rolat se
ČOKOLADU
NeVoLiM:školu
učenje
PROFKU IZ MATKE
preseravanje
SlUšAm:sve osim cajka
GlEdAm:sve i svašta........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

utorak, 27.05.2008.

Eurosong

o moj bože!pobijedila je rusija sa onom svojom glupom pjesmom.ja sam navijao za grčku pa evo vam spot-



| komentari (0) | print | # |

utorak, 13.05.2008.

evo jednog predobrog spota-



| komentari (0) | print | # |

petak, 09.05.2008.

Jupiiiiiiii nema škole

danas sam se probudio u 8 sav umoran.nikad nemogu spavat duže od 10.hvala bogu mi u Zaprešiću danas nemamo škole-dan škole.doručak,pa sam onda morao ići mami po uputnicu kod doktora.čekam,čekam i onda sestra otvori uzme knjižicu i zalupi mi vrata pred nosomburninmadburninmadburninmad.nakon tog mi je dala uputnicu.htio bi ić u kino s jednim frendom koji je usput rečeno fulldebel.lijen je sjest na bus. ma ko ga jebe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1mad



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 05.05.2008.

PONEDJELJAK JE UVIJEK NAJGORI

Probudim se ja danas ujutro.jedva sam ustao iz kreveta-joj ne škola ujutro.bio sam priljepljen za krevet.pošto sam tako neorganiziran i ljen-kako moja majčica kaže kad se ljuti na mene osto sam još 15min u krevetu.onda sve nabrzaka i put pod noge do škole.1 sat-hj-dosadno,ej-piso sam test baš hvala raski kaj mi ga je uvalila-al dobro dobiosam 4 i 5.fiz-cijeli sat je ispitivala-hvala ti dragi bože da nije mene.vj-pito me-4 i zemljopis također-4.vraćam se doma kad ono pljusak.ja trčim,trčim do kuće-naravno nemam kišobran.učio sam,napiso zadaću...zaključak-ponedjeljak je uvijek najgori!!!wave



| komentari (0) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.