AboUt ME...

Ime:Karla
Prezime:nije važno
Godine:13
Naj prijatelj:KiKi,DiNokiss
Naj prijateljica:MaTicka,SarA,Lina,Lornakiss
Nadimak:Sukyheadbang
Ljubav:napokon,SRETNO slobodnacerek
Nadimak:SuVeriCa
Naj jelo:Grcka salata
Slusam:Sve.
Pice:sok od bazge,limunada
VoLiM:CoKoLADu,PsE,MorE,LjEtO,
dEcKe,KopIkU,sVoJe nOktE
MrziM:sEkU,PrAviLA,sVOj KOmP,
gLupE sMs-ove,LazLjiVce,dVoLicNe pPlSe.

...Slikice...

by:sweet devilish girl
...stranica sa dizajnima...





http://Ferrariblog.blog.hr

...Ferrari dizajn...



by: gadura
...Gadura dizajn...


Free
...još stranica sa dizajnima...





Baner by: Free designes & baners
...cura u starkama...



Free designes
...sve što vam zatreba...



Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com
...Karla...



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


...Disco...



Baby Phat Black Star & Cat Decoration Images

Baby Phat Black Star & Cat Decoration Images


...Baby Phat...



Icon Easter Images

Icon Easter Images


...party animal...



Icon Easter Images

Icon Easter Images


...pretty in pink...



Trendy Mean Girls - Watch Your Back Easter Images

Trendy Mean Girls - Watch Your Back Easter Images


...mean girls...



MySpace Layouts images

MySpace Layouts


...next to you...


My World Was Black & White Easter Images

My World Was Black & White Easter Images


...into my heart...



Teal Blue Purple Star Swirl Princess Easter Images

Teal Blue Purple Star Swirl Princess Easter Images


...princess...



Images for your blog codes

Images for your blog


...McDonald...



Kao Anis Hello Kitty Clapping Images

Kao Anis Hello Kitty Clapping Images


...Hello Kitty...





Funny Clip Images

Funny Clip Images


...poljubi me u dupe...




image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


...e sorry al mislim da pada kiša...


















< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Moj život i problemi koje on nosi...



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



MoE pHoTo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Sad I.S.K.R.E.N.O!!!zujo


Kakav vam je moj blog?!?!
Super!
Dobar!
Ok!
Moglo je i bolje...
Nista posebno...
  
pollcode.com free polls







PRIJE I POSLIJE VJENČANJA

On: "Yesss! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš, da idem?"
On: "NE! Nisam niti pomislio na to!"
Ona: "Voliš me?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Želiš li me poljubiti?"
On: "I te kako!"
Ona: "Želiš li me udariti??"
On: "Nema šanse! Nisam ja takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"

I sada nakon vjenčanja, pročitaj tekst odozdo prema gore!



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Crazy Sheep Myspace icons
@ Vulay.com

Crazy Sheep
...Luda ovca...






Create a Lava Lamp




Dancing Fat Kid myspace icons
@ Vulay.com

Dancing Fat Kid
...DEbelinac pleše...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21
Heelys...


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

LuCkAsTi pRiJeVoDi...

*AEROBIK-leteći bik
*ALOJA-moron koji se zove
*ČIZMICA-mačka koja jede sir
*GORILA-LA u plamenu
*HERPES-gospon pas
*KAJDANKE-zagorac i njemac
*NEMATI-tata
*OBALA-la(i)la
*REPATICA-ptica koja pjeva 50centa
*USTANOVA-plastičana oper. usta












Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

eLLa

DoRA

utorak, 25.03.2008.

EwO mEne NaPoKon...

Yoo pPlsi...Nadam Se Da StE swi DobRo...
HvALa vAm nA sWiM kOmEnTaRiMA...TnXx...
SaD cU VAm DaT mALo SMs PriJEdLoGA...

ŠaLJiVi SmSovi:

Falis mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udjes u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja piđama.


ZNAM DA CE TE OVO STO CU TI SAD RECI RAZOCARATI, ZNAJ NI MENI NIJE BILO LAKO, OD NEKOG MORAS SAZNATI ISTINU - Djed Mraz ne postoji!


Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe, navecer ne jedem jer mislim na tebe, po noci ne spavam jer sam gladna.


Ne znam kako da pobjegnem od sna, i ne znam dali te itko volio kao ja, ali ne bi ova noc, tako boljela...da te nisam voljela!!!


Jedino ti znas sta mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti umijes to i da mi das, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAS ....


Koliko u sati ima minuta toliko te zelim poljubiti puta.


Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noci ove.


Da ti poklonim srecu malo je, da ti poklonim vjecnost kratko je. Zato ti poklanjam ljubav. Volim te i neprolazno je!!!


Kao more sto se tiho njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja tako te volim ja!!


Zelis znati kako izledaju moji snovi??? Pogledaj se u ogledalo.


Kad se noc spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac ti saljem svoj. Nek poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja. Tiho ti sapne: Mislim na tebe ja!



Taj odsjaj...taj osmijeh...ta inteligencija...to lijepo lice, a nadasve te preljepe oci...Ali dosta o meni, kako si mi ti?


Ljudi kazu da je najljepse u raju, a ja kazem u tvojem zagrljaju. Mozda sam grijesila i necu stici do raja, zato me ne pustaj iz svog zagrljaja.



Ako ti srce stane i jako zaboli,ako te u grudima stegne,ako osjetis jaku ceznju,ako ti se pred ocima zamagli, a pamet pomuti...Ne, to nije ljubav,to je INFARKT!

Dad,what vagina looks like?Before sex;a pink rose with soft lovely pleats a aroma.And after sex?Boy,have you ever seen a bulldog eating mayonnaise?

Sex is like NOKIA(connecting people),like NIKE(just do it),like PEPSI(ask for more) and like SAMSUNG (everyone is invited)!

Ljubav je slijepa, zato se zaljubljeni pipkaju

Ovo što sam sad čula nikad ti neću oprostiti.Ne samo da sam ljuta na tebe,nego te više ne želim vidjeti.Ako neznaš o čemu se radi, onda znaš da se šalim!!!!!

Ovo je nova ženska molitva : Dragi Bože, daj mi muškarca koji može.Ako ne može,dragi Bože,daj mu da može.A ako i dalje ne može, uzmi ga Bože!!

Oko za Oko pasta za zube

Tko pod drugim jamu kopa fizički je radnik.

Međunarodna ljubav je kada indijski poručnik rusku groficu njemačkog podrijetla u japanskom hotelu, američkom brzinom i francuskom strašću po bosanski pojebe!

Možeš mi skinuti majcu i hlače,možeš mi skinuti i gačice,ail kvačice mi ostavi na štriku!!

A znate zašto su vicevi o plavušama tako kratki? (da bi ih glupi muškarci mogli razumjeti)
S obzirom na obzir da je moj obzir obzirniji od tvog obzira, ni moj obzir, ni tvoj obzir ne dolaze u obzir!!!!

Ide jedna kamila, ide druga kamila, ide treca kamila, cetvrta i peta, ako ti se nesvidja ova pjesme lijepa ja cu je pjevati opet ispocetka...

Znam koliko ti nedostajem,znam koliko sam ti potrebna u ovom trenutku,zao mi je sto sam te napustila-tvoja pamet

Dobit ces me kad se najmanje nadas,nasmijat ces se kad me vidis,pozeljet ces me opet,ja cu malo kasniti,cekaj me-tvoja SMS poruka

Bilo mi je prvi put,obecao je da ce biti njezan,boljelo je viknula sam kad sam vidjela krv.reko je da je vani i pokazao mi ga je,bio je stavrno velik....MOJ ZUB

Za dobro tijelo smrci bijelo,za dobar vid smrci speed,za zdrave kosti moras se bosti a za dobre hormone gutaj bonbone

Nikad ne vjeruj njegovu blistavu pogledu jer je to samo sunceva svjetlost koja probija supljinu u njegovoj glavi

Prije upotrebe sam suh i spusten,za vrijeme upotrebe sam vlazan i dignut,nakon upotrebe mokar i spusten.pozdrav od kisobrana

Sanjao sam sinoc da sam krao kokosi i jajai da su me ulovili!ti si mi bila sudac,za kokosi si me osudila a za jaja POMILOVALA



| Klikni budalo (23) | xD | =) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.