Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tokio Dizajn

Volim ga ne volim ma...volim ga

Sometimes it's just hard 2 live

Linkovi

MINE YOUTUBE

MOI NOVI BLOG

DARK ANGLES

Blog moje frendice Nede

Još jedan od Nede

Thclarchi

Tokio Dizajn - DIZAJNEVI OD TOKIO HOTELA ZA BLOG

The best blog=)

Anchy Kaliz

Th-Croatia

Malo o meni...

ime:Karla <3
Prezime:U'll finde out when I became FAMOUS Xd :D
Wolim:
-jednog dečka
-svoi mob
-fejs:GlamXcore Karla(Xd moram se reklamirat)
-swoe seke:Neda,Marta,Martina,Nina,Cio.....
-svoe frendove(onak)
-josh jednog dečka Xd

Ne Wolim:
-kad neko zabrije da je upravu a nie
-umišljene kučke(I.P.)
-stalkerice

moi msn & gmail:
karla.h@windowslive.com
glamxcore.karla@gmail.com

...Love hurts---is it good??

Hey guys wazzap?? Ovai blog pretvaram u svoi blog
svi ste mi se nekako opustili samo 4 kommentara??
:'( veri sed...Okey...ugl da se prisietimo
Ich bin Karla,iam 14 godina živim u Hrvatskoj(pozz sve koi me čitaju u Makedoniji ;))
i tako...LoL...Tom je moa naiveća ljubaf josh uviek,ali svakim
danom sve vishe i vishe počinjem shvaćati
JE LI TO SVEGA VRIJEDNO??? Znam da je sve farsa
i lažno i dopustila sam se zaljubiti u naifrenda...NOT GUT...
sad mie josh gore...ne mogu zamisliti svoi život bez njega...a znam
da ću morati jer ubrzo(za 1 godinu) se rastajemo...on ne zna da mi se sviđa...
al mislim da bi mogao nagađati...iskreno podsjeća me mallo na Toma(možda je to
razlog mojeg zaljubljivanja??)uskoro putujem u englesku bliži se
ljeto HOĆU LI MOĆ PREŽIVJET BEZ NJEGA?????Svaki dan mie glup
kad ne razgovaramo...aaaaaaahhhhh zar mi mora biti toliko stalo do njega????



Posted by:Karla



EDIT----
MOAA MAIICAAA iz Slovenijee !!!!!!!!!
košta 15 eura ali vrijedi vishe Xd

Image and video hosting by TinyPic



| Makes u smile :) (8) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.