Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tokio Dizajn

Volim ga ne volim ma...volim ga

Sometimes it's just hard 2 live

Linkovi

MINE YOUTUBE

MOI NOVI BLOG

DARK ANGLES

Blog moje frendice Nede

Još jedan od Nede

Thclarchi

Tokio Dizajn - DIZAJNEVI OD TOKIO HOTELA ZA BLOG

The best blog=)

Anchy Kaliz

Th-Croatia

Malo o meni...

ime:Karla <3
Prezime:U'll finde out when I became FAMOUS Xd :D
Wolim:
-jednog dečka
-svoi mob
-fejs:GlamXcore Karla(Xd moram se reklamirat)
-swoe seke:Neda,Marta,Martina,Nina,Cio.....
-svoe frendove(onak)
-josh jednog dečka Xd

Ne Wolim:
-kad neko zabrije da je upravu a nie
-umišljene kučke(I.P.)
-stalkerice

moi msn & gmail:
karla.h@windowslive.com
glamxcore.karla@gmail.com

ewo me

ejjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wow kolko je dugo prošlo od kad smo se zadnji put čuli...ewo ja sam krenula u sedmi razred pa za sad nie tako loše....trenutno imam neku upalu oka tako da mi je super...idem u školu kad mi se da i tako....lol....ewo puno je toga s Th-a prošlo....moji su se osjećaji mjenjali ali sad su se vratili na staro...I nemrem vjerovat na http://tokiohotelcro.blog.hr sam stavljena za top komentatora puno se zahvaljujem....dobro ovo je sad bzvz naglašavat...stavit ću vam par slikica(skinutih s http://jungundnichtmehrjugendfrei.blog.hr/ posjetite) i nekolko intervijua...khm...kaj da vam još kažem....svi idete na http://tokiohotelcro.blog.hr tako da znate sve vijesti a oni koji ne idete SRAM VAS BILO....lol...kolko reklamiranja je u ovom postu al ok...ne ewo znam da vam dosađujem brbljanjem o sebi i da vas to ne zanima i da vas mallloo čita moje posteve al ja se ne brinem oko toga dok ostavljate komentare koje obožavam čitat xD sve je ok....ewo neću vas umarat mallloo slikica:
e da ovo su prave pločice za vas koji niste vidjeli nadam se da vneće strefit infark ko mene....
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
pogedajte ovu slatkicu:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
a sad jedan za mene(marta znaš zašto)najbolji interviju:

Bravo:Svi fanovi u Hrvatskoj vas čekaju! Kada nas planirate posjetiti?

Bill: Čuli smo da imamo mnogo fanova u vašoj zemlji,ali još ne znamo koji su nam planovi.
Tom: Mi stvarno želimo nastupati u Hrvatskoj! Sve će se rasčistiti uskoro.


Bravo: Hrvatska i Njemačka će igrati jedna protiv druge u nogometnom meću. Da li znate za to?

Bill:Da,čuli smo za to.
Tom: Mi čak volimo i nogomet. Međutim muzika nam je draža!


Bravo: U tom slucaju ko vam je omiljeni muzicar?

Tom: Joe Perry, gitarista iz Aerosmith-a.
Gustav: Za mene je bubnjar iz Metallica, Lars Ulrich.
Georg: Flea, basista iz Red Hot Chilli Peppers-a.
Bill: Moj omiljeni pjevač je Billie Joe iz Green Day-a.


Bravo: Što mislite o Blog 27?

Bill: One su stvarno mlade djevojke. Mislimo da je naša turneja za njih bila veoma dobra prilika za nastup.


Bravo: Jeste li imali ikakve prilike da ih upoznate nakon koncerta?

Tom: Ne. Nismo imali dovoljno vremena da pricamo s njima.


Bravo: U Poljkoj kruže glasine da se s njima puno svađate!?

Tom:Ništa se takvo nije dogodilo!
Bill: Prije i poslije koncerta mi smo veoma zauzeti. Teško se zbližiti s bilo kim.


Bravo: Vi stvarno možete pokrenuti cure...

Bill: To je istina(smjeh). Mi imamo mnogo fanova različitih godina. Nekim od njih nije ni 10,a neki od njih su već odrasli.


Bravo: Oh, dajte priznajte! Da li imate djevojku?

Bill: Ne. Jos smo samci!(smjeh)


Bravo: Ili nam možda ne želite reći istinu???

Tom:To bi bilo teško sakriti. Fanovi mogu znati sve o nama.


Bravo: Da li imate nekih tajni?

Tom: Između nama u bendu nikada nije bilo tajni. Mi pričamo o svemu.


Bravo:A koje djevojke najviše volite?

Bill: Olsen blizanke su prelijepe! Možda ćemo se jednog dana zbližiti s njima...(Do tada one neće bit žive...haha mojih ruku dijelo....)

Bravo: Da li koristite posebnu kozmetiku za scenski nastup?


Bill: Ne. To je normalna kozmetika. Mi imamo posebne ljude koji znaju što trebamo koristiti. Ja volim iscrtavati oči. To daje mističnost.


Bravo: Što volite raditi u svoje slobodno vrijeme?

Tom: Mi volimo muziku toliko da svaki slobodan trenutak posvetimo njoj.
Bill: Čak i kada se sastajemo privatno mi sviramo zajedno!

Bravo:Da li vas je Tom pokušao "inspirirati" hip hop-om?

Tom: Mi čak nismo ni pokušali nešto tako! I ja mislim da nikad nečemo. Ja čak ni ne pravim takvu vrstu muzike ,a Tokio Hotel če uvijek svirat rock!

E a sad moram ići napisat ću post za koji dan pozz mojim sekama bykisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisscerekcerekcerekcerekcerekcerek



| Makes u smile :) (37) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.