Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tokio Dizajn

Volim ga ne volim ma...volim ga

Sometimes it's just hard 2 live

Linkovi

MINE YOUTUBE

MOI NOVI BLOG

DARK ANGLES

Blog moje frendice Nede

Još jedan od Nede

Thclarchi

Tokio Dizajn - DIZAJNEVI OD TOKIO HOTELA ZA BLOG

The best blog=)

Anchy Kaliz

Th-Croatia

Malo o meni...

ime:Karla <3
Prezime:U'll finde out when I became FAMOUS Xd :D
Wolim:
-jednog dečka
-svoi mob
-fejs:GlamXcore Karla(Xd moram se reklamirat)
-swoe seke:Neda,Marta,Martina,Nina,Cio.....
-svoe frendove(onak)
-josh jednog dečka Xd

Ne Wolim:
-kad neko zabrije da je upravu a nie
-umišljene kučke(I.P.)
-stalkerice

moi msn & gmail:
karla.h@windowslive.com
glamxcore.karla@gmail.com

Posljednji post...

Hello!!! Samo da javim zatvaram blog do 01.09.2008. jer tad počinje škola....ah ustvari ne znam...dal ću pisat neke posteve sad kad krenem u 7.razred....Pa zbogom šestom razredu...Falit će mi prijatelji....al šta ću...ova godina je bila pre pre dobra stvarno neam žalbe...iako iam jednu 4crycrycrycrycry....osmaši su otišli i iskreno nie mi nimalo žao!!!!! Dns iam natup na "povijesnoj" utakmici......izlet na Plitivce i Rastoke je bio katastrofaaaaaa....a s tim još da smo taj dan izgubili protiv TURČINA......madmadmadmadmadmadmadmadu busu smo slušali tekmu i skoro smo razvalili bus kad je Olić skoro zabio gol.....zujozujozujozujodečki su bili ljuti jer nismo stigli na utakmicu....ali OK....teška srca se odvajam od compa.....namcornamcornamcornamcornamcornamcornamcoru četvrtak sam se vratila doma mokra ko miš...dečki su mene i moju frendicu zalili s vodom iz boca!!!Prvo su iali balone i bacali ih u nas a poslije su iali bočice i zalijevali nasthumbupthumbupthumbupthumbupBILO MI JE SUPER!!!!!!!!!!!Ak hoćete iskreno meni je bilo super jer...mislim bile smo same s dečkima...mislim da neki znaju na kaj se ovo misli...no uglavnom više se nemogu ničeg važnog sjetit ali zato ću vas sve koji ovo čitate i iate strpljenja za mene i ostavljate mi komentare lijepo pozdraviti ali naravno sad slijede pozdravi za one najdraže:
POZZ MOJOJ NAJBOLJOJ PRIJATELJICI LUCY KOJA JE UVIJEK TU UZ MENE I KOJOJ SE UVIJEK MOGU OBRATITI LOLIM TE LUCY
POZZ MOJOJ NEDI KOJA JE TAKOĐER UVIJEK TU UZ MENE I SLUŠA MOJE GLUPOSTI I "SRANJA" DRAGO MI JE DA SAM TE UPOZNALA...SAD VIŠE NI JEDAN DAN NE MOGU ZAMISLIT BEZ TEBE
POZZ MARTI S KOJOM UVIJEK MOŽEŠ POPRIČATI
POZZ MOJIM FRENDOVIMA IZ RAZREDA I DALJE!!!!
POZZ T.K.-T. BEZ KOJEG BI MOJ ŽIVOT BIO ČISTA FARSA
POZZ VAMA(OPET)KOJI OVO ČITATE
VOLIM VAS SVE I TEŠKO MI SE OPROSTITI OD VAS

WITH LOVE KARLA J.H
ZA VAS SVEkisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| Makes u smile :) (29) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.