Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tokio Dizajn

Volim ga ne volim ma...volim ga

Sometimes it's just hard 2 live

Linkovi

MINE YOUTUBE

MOI NOVI BLOG

DARK ANGLES

Blog moje frendice Nede

Još jedan od Nede

Thclarchi

Tokio Dizajn - DIZAJNEVI OD TOKIO HOTELA ZA BLOG

The best blog=)

Anchy Kaliz

Th-Croatia

Malo o meni...

ime:Karla <3
Prezime:U'll finde out when I became FAMOUS Xd :D
Wolim:
-jednog dečka
-svoi mob
-fejs:GlamXcore Karla(Xd moram se reklamirat)
-swoe seke:Neda,Marta,Martina,Nina,Cio.....
-svoe frendove(onak)
-josh jednog dečka Xd

Ne Wolim:
-kad neko zabrije da je upravu a nie
-umišljene kučke(I.P.)
-stalkerice

moi msn & gmail:
karla.h@windowslive.com
glamxcore.karla@gmail.com

HELLO

HEY LJUDEKI...kak ste????Vidim ne komate mi baš neš...joj jedva čekam da vidim šta će bit s peticijom!!!!!!!!!! Mislim da ću preko ljeta zatvorit blog.....možda je ovo zadnji post!!!!! Zato ću vam stavit malo slika.....zbogom i pozdrav do jeseni....!!!!!!!!!! Falit će mi sve o Th-a i novosti i sve....nadam se da idem u Modenu ako idem ponijet ću fotić...jejeje....joj to sam pokupila od neke Španjolke...jejeje....xD...e da i moram vam stavit jedan video predobar je ma da je meni pjesma bolja al nea veze...Tom je Tom....mene sad jedino tješi to što mi je negdje u nekoj igri ispalo da ću živjet u Las Angelesu u vili vozit BMW xD nemat djece a muž će mi bit TOM KAULITZ-TUMPER lol....ne znam zaš ali svaki put kad pišem na blog mene uhvati neka drepa....ne znam kaj mi je.....da nabila sam mob 830 kn....ubit ću se.................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evo vam video i slikice pa uživajte vi kad ne mogu jacrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



| Makes u smile :) (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.