Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tokio Dizajn

Volim ga ne volim ma...volim ga

Sometimes it's just hard 2 live

Linkovi

MINE YOUTUBE

MOI NOVI BLOG

DARK ANGLES

Blog moje frendice Nede

Još jedan od Nede

Thclarchi

Tokio Dizajn - DIZAJNEVI OD TOKIO HOTELA ZA BLOG

The best blog=)

Anchy Kaliz

Th-Croatia

Malo o meni...

ime:Karla <3
Prezime:U'll finde out when I became FAMOUS Xd :D
Wolim:
-jednog dečka
-svoi mob
-fejs:GlamXcore Karla(Xd moram se reklamirat)
-swoe seke:Neda,Marta,Martina,Nina,Cio.....
-svoe frendove(onak)
-josh jednog dečka Xd

Ne Wolim:
-kad neko zabrije da je upravu a nie
-umišljene kučke(I.P.)
-stalkerice

moi msn & gmail:
karla.h@windowslive.com
glamxcore.karla@gmail.com

hheejj

Hvala na komentarima ljubim vaskisskisskisskisskisskisskisskisskisscerekcerekcerekcerekcerekcereka sad novosti prvo novost s Tokio Hotel fans bloga UPOZNAJ TOKIO HOTEL - KAKO??? - KLIKNI OVDJE
a sad njihova obavijest:
Nova fanakcija: MEET TOKIO HOTEL
Kopirano sa hrvatskog foruma: http://tokiohotelcro.forum-2007.com



Pa evo ljudi, i ovo nam je palo na pamet! Organizirati fan akciju u kojoj se može osvojiti upoznavanje Tokio Hotela!

Pa da krenemo od samoga početka... Sve je započela jedna cura, Ana Iz Japana, kada nam je poslala e-mail. U tom e-mailu kaže:

''Otprilike svi fanovi znaju da je TH imao tzv. "natječaj" prije dvije godine,a sastojao se od toga da cure (Njemice) šalju svoje slike na njihovu adresu nakon čega bi oni odlučili koje četiri će dobiti priliku da ih upoznaju i druže se s njima. Naravno mnogim je curama sada žao što one nisu dobile priliku da im pošalju sliku itd. Ali mi mislimo da bi bilo super da se na vašoj stranici Hrvatskog fan-cluba objavi još jedna akcija u nizu... Akcija bi bila ovakva:
sve bi djevojke iz Hrvatske (ali i šire) poslale pismo ili e-mail na TH adresu sa prijedlogom da se navedeni "natječaj" ponovi. Ako bi TH pristao to bi bilo objavljeno na njihovom web site-u.
Naravno u pismu koje bi se slalo na TH adresu sa prijedlogom bilo bi dobro da napišete od kuda ste i sve ostale važne podatke. Ako/kada bi TH pristao naravno slike bi mogle slati sve cure iz Europe (koje bi bile u mogućnosti posjetiti Njemačku), a ne samo Njemice (bilo bi dobro da se i to
spomene u pismu ili e-mailu).

Nadam se da ćete biti u mogućnosti da objavite ovu akciju na svome site-u. Na vašem bih mjestu uz članak kojeg napišete o akciji dodala i primjer pisma koje bi se slalo kao prijedlog TH-u (naravno ako prihvatite moju ideju)... Ovu je akciju odobrilo mnogo fanova sa msn-a i blogova i sviđa im se ideja. Još jedna dobra strana ovog pothvata je i ta da će TH vidjeti koliko fanova
imaju u Hrvatskoj (naravno ako sve bude uspješno poslano) i tako nam se povećavaju šanse da nas dodaju u svoju "1000 hotels" turneju. Ikreno se nadam da ćete prihvatiti ideju!''

I sada, kako ja zadnjih dana nisam baš bila u kontaktu sa Adminima sajta, odlučila sam ići sama na svoju ruku. Naime meni se ideja jako sviđa! Samo mi treba još malo pomoći u razradi: kao naprimjer, kako bi to pismo trebalo izgledati, što je sa slikama itd.

Pa sam ja zamislila da to izgleda ovako: za početak, najprije mi, kao Admini Hrvatskog fan club kontaktiramo službeni njemački fan club i nadamo se da nam prihvate ideju i onda ako/kada je prihvate sve obavijestimo o detaljima...

Što mislite? Molim vas, jer stvarno nam treba pomoć! Želimo to što prije ostvariti, jer naravno, svi umiru od želje da ih upoznaju!
Svoje ideje i prijedloge pišite ovdje na forumu, a mi ćemo se potruditi da se ovo proširi.

Zahvaljujem svima koji će se odazvati!

ovo je njihovo a sad moje.......................moj tata mi je obećao ukoliko budem super u školi(a ne mogu reć da nisam...??)da ću ići na Th-a koncert jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupblablablablablablablablablablablabla POMRITE OD ZAVISTI roflroflroflroflroflroflroflrofl HAHA ŠALIM SE SAD MORAM IĆI NEMAM NI VREMENA ZA SLIKICE BEY I KISSwavewavewavewavewavewavewavewavekisskisskiss



| Makes u smile :) (27) | print | # |

Bok

Hvala na komentarima i dajte još pišite koje vam se slike sviđaju jer ću to stavit kao dizajn ja sam sad trenutno u školi tako da nemam niti slike niti ništa a ni vremena baš ali naću će neke slike:
Image and video hosting by TinyPic
moram ići ljubim vas sve kiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| Makes u smile :) (16) | print | # |

Bok!!!

evo me opet jer imam jedno pitanje samo mi u komentar napišite koja vam je slika najbolja!!!!
slika 1:
Image and video hosting by TinyPic
slika 2:
Image and video hosting by TinyPic
slika 3:
Image and video hosting by TinyPic
slika 4:
Image and video hosting by TinyPic
slika 5:
Image and video hosting by TinyPic
slika 6:
Image and video hosting by TinyPic
slika 7:
Image and video hosting by TinyPic
slika 8:
Image and video hosting by TinyPic
slika 9:
Image and video hosting by TinyPic
slika 10:
Image and video hosting by TinyPic
slika 11:
Image and video hosting by TinyPic
slika 12:
Image and video hosting by TinyPic
slika 13:
Image and video hosting by TinyPic
MOLIM VAS GLASAJTE JER ĆE OVO BITI IZNENAĐENJE KISSkisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| Makes u smile :) (19) | print | # |

HVALA!!!!!

PUNO HVALA svim vama koji ste mi napisali 50 komentara jako sam se iznenadila HVALA!!!!!!A pogotovo jednoj curi koja je jaaaaaaaakkkkkkkkoooooooooooo puno kometara napisala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I da na rođendanu je bilo SUUUUUUUUPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!Jesam vam rekla da je Bill operiran??????? To možete naći na Hrvatski blog na kojem možete naći sve o Th-a nešto kao offical blog I da sad imam 13 godina jeeeeeeeeeee stavit ću vam neke slikice:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
kiss



| Makes u smile :) (14) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.