studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (13)
Studeni 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


BBG da/neee

by ~Navijacica

šlikice

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

SLIKE!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

>ahref="http://de.tinypic.com" target="_blank">Image and video hosting by TinyPic

ja!!

prvi put vidila svijeta:9.6.1997
ime:karla
prezime:nije bitno
naj frendice:megy,ella,kika,tinchy,
beca,sammy,karla.g.,karla.đ.,
monika.
naj frendovi:marko,mato,joka,
ivan,matej,pero itd

sorry ako sam nekoga zaboravila!


...................zkn.................


Ujutro za doruckom, sin pita oca :
- Tata, sto je to politika ?

- Vidiš sine, politika sluzi da se u
jednoj drzavi zna tko sta radi.

Kao, na primjer, u nasoj obitelji ja
radim, donosim novac.
Ja sam, znaci, kapitalista.

Mama taj novac rasporedjuje
i brine da imamo sve sto
treba.
Ona je vlada.

Nasa djevojka radi sve
po kuci,
ona je radnicka klasa,
a djed je kao
sindikat, jer prati
kako sve
funkcionira.

Svi zelimo da tebi bude
dobro i ti si narod, a tvoj
mali brat je buducnost.
Jesi li shvatio ?

- Ne bas, tata, moram
malo promisliti.
Reci cu ti sutra.

Djecaka je tokom noci
probudio
plac brata koji se ukakao
u pelenu.

Htio je pozvati majku,
ali je ona cvrsto spavala.

Posao je u sobu djevojke,
kad tamo, tata na njoj.

Djed uopće nije reagirao
i djecak se vratio u krevet.

- Ujutro ga otac pita da li
je shvatio sto je politika.

- Naravno. Shvatio sam da
kapitalisti jebu radnicku klasu,
vlada spava, a
sindikat je
nezainteresiran.
Na narod nitko ne obraca
paznju, a buducnost je
u govnima !!!!!!!

MOJA NAJ PJESMA....HEHE.....LOOOL

JOLE-SEDAM SUZA

Ref.
Sedam suza isplakat' cu nocas
sedam suza past' ce na moj dlan
one dodju kada nikog' nema
one dodju kad je covjek sam

Pust je grad, gdje si sad
sedam dana zvao sam te ja
sedam noci bio sam bez sna
(2x)

Ref.

Sedam suza kao sedam ruza
sedam suza nije malo to
zar u prazno opet ruke pruzam
kazi nesto, kazi bilo sto

Gledam tvoje slike, pisma
svakog' dana ima ih sve vise
pamtim rijeci sto si govorila, prije odlaska
breze se jos nece zazeleniti
a mi cemo biti zajedno

Sedam suza slanih kao more
sedam suza i u svakoj ti
cudne misli u meni se bore
da l' smo ikad voljeli se mi

Sedam suza kao sedam ruza
sedam suza nije malo to
zar u prazno opet ruke pruzam
kazi nesto, kazi bilo sto


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


click to create your own
ljubav se spominje svaki dan
Ljubav je svakog san
ljubav se spominje svaki dan
Ljubav je nesto sto svima treba
ljubav je nesto sto u svima vreba
Ljubav koristi svaki dan
i nek tebi
tvojoj voljenoj osobi
uđe u san.

linkići

tammy97
sammy and karly
najbolji blogach
moja dizajnerica


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

četvrtak, 27.11.2008.

školske zapovjedi!!!



















1.nedolazi u školu ako
baš ne moraš
2.nepiši zadaću ako
uspiješ prepisati
3.pred profesorom
žvači žvakače samo
nakon"čik"pauze
4.ne poželi u WC
jer nema ventilacije
5.dok profesor piše
na ploči piši i ti ali
na klupi..
6.ponekad zabljesni
najnovijim forama.
7.zakasni na sat tako
da te opće ne puste unutra
8.ne dopustite profesoru da
uđe u razred poslje vas!
9.kad pišete kontrolni
ne zaboravite šalabahter!
10.voli svoj šalabahter
kao samoga sebe..
11.ponavljanje je majka znanja
-što više ponavljaš razred,
naš sve više i više..
12.ako netko zaboravi
šalabahter posudi mu ti svoj..
13.kažu da je rad zdravlje
-življela bolest..
14.kada osjetiš želju za učenjem,
sjedi i proći če te , fakat djeluje..

- 19:47 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(48) komentara- ~mislim oNo~ - reload

utorak, 25.11.2008.

neka igra .......hh.....

:-)) evo ljudi malo se igrajte : ))))))



> Ova igra ima misteriozan kraj.
>
> Nemoj citati redove unaprijed, idi po redu.
>
> Odvoji 3 minute za igru.
>
> Prvo uzmi olovku i papir.
>
> Kada trebas izabrati imena, neka to budu osobe koje
> poznajes i slijedi svoj
> prvi instinkt.
>
> Idi red po red i nemoj citati unaprijed jer ces tako
> upropastiti igru.
>
>
>
> Idemo:
>
> Prvo, napisi brojeve od 1 do 11 u jednu kolonu.
>
> Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
>
>
>
> Nakon toga, pored brojeva 1 i 2,napisi dva broja
> koji su ti najdrazi
>
> Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
>
>
>
> Pored brojeva 3 i 7 napisi imena dvije osobe
> suprotnog spola.
>
> Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
>
>
>
> Napisi imena osoba (prijatelji ili rodbina na
> primjer) izabrojeva 4,5 i 6
>
> Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
>
>
>
> Napisi naslove pjesama iza brojeva 8, 9, 10 i 11
>
> Ne citaj unaprijed ili ces upropastiti igru!
>
>
>
> Na kraju, zazeli jednu zelju.
>
>
>
> I evo odgovora..........
>
> Moras ispricati o ovoj igri onolikom broju ljudi
> koji si stavio/la iza broja
> 2 ove igre.
>
>
>
> Osoba pod brojem 3 je osoba koju volis.
>
> 3. Osoba pod brojem 7 je osoba koja ti se svidja ali
> to ne funkcionira.
>
>
>
> Jako se brines za osobu pod brojem 4.
>
>
>
> Osoba pod brojem 5 te stvarno poznaje.
>
> Osoba pod brojem 6 je tvoja sretna zvijezda.
>
>
>
> Pjesma pod brojem 8 odgovara osobi pod brojem 3.
>
> Pjesma pod brojem 9 odgovara osobi pod brojem 7.
>
> Pjesma pod brojem 10 govori o tvojem duhu.
>
> Pjesma pod brojem 11 govori o tome kako se osjecas u
> zivotu.
>
>
>
> Posalji ovo na adresu 10 osoba u roku od sat vremena
> nakon citanja.
>
> Ako to ucinis, ispunit ce ti se zelja. Ako ne, bit
> ce suprotno.
>
> Cudno je, ali funkcionira.
>
> Nadam se da ce ti se i

- 18:59 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(17) komentara- ~mislim oNo~ - reload

!!!!!!!


Glitter Text @ Glitterfy.com

- 12:00 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(6) komentara- ~mislim oNo~ - reload

nedjelja, 23.11.2008.

kika:roflcerekpartyfino
megy:kissroflwinkrolleyes
tinchy:cerekwavethumbup
beca:winkyesthumbuprofl
sammy:thumbupkisspjeva
karla.g.:winkthumbupyesfino
ella:yessretanbeljzubowink
karla.đ.:roflthumbupfinopjeva
marko:thumbupyesfinowink
mato:finothumbupyeswink
dino:thumbupthumbupwink
maja:beljthumbupthumbupwink
novak:winkthumbupthumbupzujo
ivana:thumbupwinkroflsretan
joka:sretanyesthumbupwink
monika:thumbupyeswink

sorry ako sam nekoga zaboravila!!!

- 17:40 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(2) komentara- ~mislim oNo~ - reload

ćao ljudeki

danas je bilo odlično. ja i moje frendice:beca megy tina i kika išle smo na neko cool zujobrdo!!tamo smo trebale pravit kolibu.ali baš i nije bilo tako.posvađale smo se jedno šest puta,a i isto toliko puta pomirile .....hh....
bilo je baš fora.ja i megy smo se sluđivale na nekom drvetu,a kika je skroz upadala mislim bilo je predobro.smijeh
tina je pravila neku klupici nama za sijest baš i nije bila neka klupa nego je to više bilo kao neka daska koja je bila zabijena u zemlju ....hh....i na kraju kad smo krenule kući spuštale smo se niz brdo na nekom najlonu koji je furijo winkkroz brdo samo tako......mislim da mi nećemo ić sutra u školu zato što je moguće da se prehladimo i da dobijemo gripu zato što smo se valjale po snijegu .....hh.....ma bilo je supač......poz mojim curkama!!!
hvala na tolikim komovima ......hh....ćaos....ćitamo se
rofl

- 17:24 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(6) komentara- ~mislim oNo~ - reload

subota, 22.11.2008.

moji fanowi!!

1.ashley tisdel
Image and video hosting by TinyPic
2.50.cent
Image and video hosting by TinyPic
3.rihanna
Image and video hosting by TinyPic
4.ciara
Image and video hosting by TinyPic
5.beyonce
Image and video hosting by TinyPic
6.avril
Image and video hosting by TinyPic

- 19:48 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(8) komentara- ~mislim oNo~ - reload

bok

U četvratak 20.11.08.odlučila sam trenirati odbojku!!
prvog dana se baš i nisam proslavila!!!nije lako sve to naučiti jer je odbojka jako zahtijevan sport koji traži monogo pažnje!!!EVO KAKO JE BILO NA TRENINGU:prvo smo se išli presvući u svlačionicu
u kojoj inače se presvlačimo za tijelesni.otišli smo po loptu. prvo smo igrale sa velikim curama a onda smo morale igrati u paru.nije mi baš bilo nešto.sammy je obećala da ćemo biti u paru pa sam ja na kraji igrala sa Ivanom koja igra odbojku fenomenalno usput mwa ivani i karli!!!koje su fenomenale ....hh...
drugi dan tj. danas nisam išla na trening zato što sam imala nekog posla ma baš mi je žao zato što nisam išla ma nema veze ....hh...!!
ajd bok....ćujemo se u slijedećemu postu.....nemogu vam obećati kad će to biti ali znam da ću vam još pisati......mwa mojim curkama sa treninga i cukama iz ulice.............pozić!!!


- 19:00 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(10) komentara- ~mislim oNo~ - reload

ey

hvala svima na komanju ko ostavi više od 10 komova posvećujem mu post!!!
u komanju morate ostavit svoje ime ili prezime tako da ja naznam kako da vas nazovem ...hh..
nadam se da vam se sviđa moj blog???
nisam baš zadovoljna sa komanjem jer imam malo komentara pa mi ostavite neki savijet kako da imam više komova
hvala umaprijed!!!

- 18:55 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(0) komentara- ~mislim oNo~ - reload

petak, 21.11.2008.

......kako iznerevirati starce.....

1.slijedi ih svude po kućiparty
2.muči ko krava kada kažu tvoje imeparty
3.glasno rokči kad se smiješparty
4.govori sve naopačke(unatrag)party
5.zabijaj se u zideoveparty
6.dok gledaš filim čitaj na glas tekstparty
7.isčupaj nekome vlas kose i vići DNKparty
8.pokušaj se popeti na zid party
9.u javnosti viči:ne,mama neću te pokrastiparty
10.neko vrijeme pali i gasi svijetlo i reci aha,sad kužimparty
11.jedi svoju kosuparty
12.drži starce za ruku i jezivim glasmo reci "vidim mrtve ljude"party
13.dok se kupaš glasno viči utapam se!!!pomoć!!party
14.na sve što kažu odgovori lažešparty
15.pokušaj plivati po poduparty
16.pravi se da si telefonparty
17.pričaj sa olovkom party
18.kucaj im cijelu noć na varta spavaćeparty
19.uđi u njuhovu sobu u 4 sata ujutro i reci:ah,dobro jutro kakav divan dan
party

- 13:50 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(3) komentara- ~mislim oNo~ - reload

srijeda, 19.11.2008.

moja naj frendica

moja frendica se zove Magdalena.ide 6 razred nažalost neide u moju smijenu ali sva sreća da živimo u ulici skoro kuća do kuće!!naj frendice smo već 10 godina zapravo od kad se magy doselila iz švicarske!!
pošto imam mnogo frendova i frendica sa kojima sam jako povezana i nemogu bez njih!!to se doista vidi kad je petak svi ćekaju vikend a ja ne zato što nevolim bit bez svojih prijatelja.ta škola u koju idem kakva god da je volim ići u nju ne zbog nastavnika nego zbog svojih prijatelja previše sam povezan sa njima nebi ih dala za neznam šta!!
ajmo se mi vratiti na megy!!!megy je posebna cura koja je vrlo opuštena i koja je simpatična na svoj šaljivi način!!
voli se zezat a još više smijati!!...hh....jako ju volim jer je posebna i ima svoje kvalitete!!!

- 19:49 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(0) komentara- ~mislim oNo~ - reload

što je prijateljstvo?



Što je to pravo prijateljstvo? Da li ono uopće postoji? To je nešto što se stoljećima pitaju mnogi ljudi u nemogućnosti da ga spoznaju i okuse.
Da, ono postoji...rijetko je ustinu, ali za svakog čovjeka na ovom svijetu postoji netko tko se može zvati njegovim najiskrenijim i najboljim prijateljem. Većina ipak tog nekoga nikad ne pronađe, jer zanemaruju formulu prijateljstva: "Imat ćeš pravog prijatelja, ako i sam budeš prijatelj!"
Zbog toga je toliko malo onih koji mogu reći da su našli prijatelja iz snova, onoga koji bi za njega bio spreman sve napraviti, koji ga voli, poštuje i uz njega je bez obzira na sve.
Stvar je u neograničenom, nesebičnom i bezuvjetnom davanju...Bez i najmanje želje da se nešto dobije za uzvrat...Poanta je u ljubavi koja sve pobjeđuje, u vjernosti i snazi da i u najtamnijim trenutcima ostanu blizu jedan drugoga i rukom sigurnosti vode jedan drugoga kroz sve probleme i kušnje...
Prijatelji znaju ono najgore jedan o drugome, sve tajne i strahove, sve sumnje i tuge, a sveudilj se vole i nikad ne odustaju jedan od drugoga. Kad prijatelj nešto zatraži nema odlaganja, ništa nije teško, nikad nije malo vremena....Prijatelj pamti ono dobro učinjeno, a sve promake i nedostatke zaboravlja i odbacuje. On izvlači iz vas ono najbolje, pa tako, čak i kad mrzite sami sebe, kad ste puni samokritike i razočarani u cijeli svijet, prijatelj je tu da vam kaže koliko ste posebni i koliko vas voli...
Sve se to čini tako jednostavno, a opet je toliko ljudi usamljeno i tužno...Na beskonačnom prašnjavom putu svog života idu bez oslonca, bez ljubavi. Zbog toga je stvarno blagoslovljen onaj koji je uspio naići na iskrenu dušu koja je spremna s njim podijeliti teret ovog mizernog života i s osmijehom na licu podnositi breme koje život tako okrutno stavlja na naša leđa

- 19:45 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(6) komentara- ~mislim oNo~ - reload

ekipa za očevid!!

monika:ima 11 godina,ide samnom u razred,voli se svađat,tvrdoglava je
ella:ima 13 godina,druga najbolja frendica,voli se zezat,ma cool je
megi:moja najbolja prijateljica ima 12 godina ide u 6 razred voli se zezat,malo je tvrdoglava ali nema veze
sammy:e ona je prava zajebantica napravit će te budalom dok si reko keks ima 11 godina i ide samnom u razred
kika:ona je tvrdoglava ona nebi poslušala on što neko kaže i uvjek tvrdi da nije kriva ima 12 godina ide 6 razred
karla đ:ona je zakon perdobra je,ajmo reč da je štereberica zapravo neka vrsta štrebera ide samonom u raz tako da nemoram govorit godine
karla g.:ona je supp,ima 13 godina, ide sa elom u razred,ona hoda sa najzgodnijim dečkom na mojoj školi
ako sam nekog zaboravila recite preko komentara!!!

- 14:14 - ~pA dAj NeS nApIsI;IpAk SmO Mi BBG~ imam samo(4) komentara- ~mislim oNo~ - reload