srijeda, 02.08.2006.

Tokio hotel ludnica i moja naj pjevačica

Mislim da mi je blog sad okthumbup al s druge strane neznam prekratki su mi postovi
i nemam kaj pisat...Jedno vrijeme slušala sam Tokio hotel lijepi su mi Tom i Bill rofl
al neznam da bar pjevaju na hrvatskom il engleskom.Da ih razumijem ovak il nagađaj il
čitaj na internetu to mi je glupo...ludStavit ću pokoju sliku od njih al eto sam me to smeta.
I užasno mi je kd u teen časopisima osvane naslov cura se pokušala ubit zbog
npr.Toma il Billa,il kad je neko zaljubljen u njih ja nisam tolko luda za njima ko neke il da dajem kaj ti je znam 400kn da idem na njihov koncert lud
Eto ja sam sam izrazila svoje mišljenje...kiss
Moja naj pjevačica je Shakira.Lijepo pleše i pjeva i ima cool glacthumbup.
Htjela sam ić na njen koncert al neznam pre skupa je ulaznica treba bit tak skupa to znam al ipak previše love.greedy
Ima par pjesama koje su mi thumbup ali neznam kak se pišu ja sad idem jestnjami.
bokkkk-mah

- 13:41 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.