petak, 01.06.2007.

EVO ME !!!!!!!!

wavemahthumbuppartysmijehkissbok svima!!!!!!mahwavemahwave
odlučila sam napisati novi post koji ću najviše posvetiti petri i kleikiss
kao prvo
KLEA-to je cura s kojom sam se počela družit od 6. razreda...odmah mi je prirasla srcu i jako sam je zavoljela.ona je zgodna,slatka,zabavna,i kad si s njom nikad ti nije dosadno.jako je osjećajna i uvijek spremna pomoći.ima samo jedan problem:sljedeće godine seli se u drugu školu puknucuheadbanginače kod nje u ljubavi sve štima i klea želim ti da budeš s i_ _ _ _ _ _ _ m !!!!!!!!!!!! klea VOLLIM TE !!!!!!!kisskiss
PETRAona je također prezakon cura.jako ju volim.slatka je,lijepo se smije,...
također je uvijek spremna pomoći,ohrabriti negog i utješiti ga.trenira tekwando zato pazite se!smijeh.ima dečka s kojim je u sretnoj vezi. ona sljedeće godinE također ide u onu glupu školu headbangpuknucu ali nadam se da ćemo ostati frendice PETRA VOLLIM TE i sretnokisskiss
curke jako vas volim obje i nadam se da ćemo se i dalje družit i da nas nitko neće razdvojitpartysmokinpartythumbupnjamithumbup
INAČE:kod mene nema ničeg novog,a sve ono što mi se zanimljivog dogodilo u školi i drugdje čitat ćete u postu pred kraj školske godine.
sljedeći post bit će posvećen nixi,zelički,matuhi & nikolički (6f)
pozzdravljam:petru,kleu,martu,saru,amerikanku,prskalice,starešiničku,kiku,mamičku,bošnjakovićku,ivon,petrasicu,mucku,lanu,zeličku,nixu,nikoličku,matuhu,šantu,marcellu,zekicu,tarru,poštolku,zebušuške,novoselku,čurićku,šimičku,(veliku i malu),teu,curiu,jerca,radoša,babića,senjaka,hrca,luku,adru,gavrića,šavuka,hhodaka,ivkovića,topčića,kukasa,dadu,nikića,martića,nixu,grgića,šarića...........
I OSTALE smijeh SORRY ak sam nekog zaboravila jer se nemogu svih sjetit......................bokić svima i ostavite mi puno komentarakissmahwavemahthumbuppartysmijehnjamismokinthumbupmahwavehrvatskakisspartysmokinthumbupsmijehnjamimahwavewavekiss i JOŠ SAMO U KOMENTARIMA MI RECITE jer idete na hrvatsku-rusiju i na thompsona i oStAvItE mI pUnO kOmEnTaRa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MALO O MENI ......

moje ime je karla,zivim u
sesvetama,
idem u 7. razred tj sad ću
u 7.
treniram tenis,idem na
njemački i informatiku
imam jednu sestru
koja ima
6 godina
i ona će sad u 1. i naravno
tu su
moji mama i tata baka i deda
uz koje sam jako
vezana i koji mi puno znače
imam i puno prijatelja i
prijateljica koje
također jako volim i za koje
ću sve napraviti kao i
oni za mene,
s kojima nikad nije dosadno......
slušam:rhcp oni su
fenomenalni i
imaju najbolje pjesme
uglavnom slušam strano
volim:obitelj i frendove
(to mi je uvijek na
1.mjestu)
zatim:tenis,rchp,konje,
peseke,zabavu,
iznanađenja........
nevolim:nepravdu,laž,tugu,
razočaranje i sve
ono grozne pojave koje se
ljudima mogu dogoditi
zato svakom zelim
dobro i sreću jer znam
kako je
kad te neko povrijedi i
razočara.
tračare,kelj,mahune.................
navijam za dinamo
i to je za sada ono najosnovnije o meni
**************pusa svima***************