Cute,sweet,lovely...love

srijeda, 31.05.2006.

bok

bok ljudači,kak ste mi...ja već dugo nisam ništ pisala a svima pišem da će propast ak neće pisat...baš sam ono lud zaliven ... al dobro sad ću samo pisat komentare bez pametovanja to je najbolje..kaj ne rolleyes ...al to je prošlost baš me briga...još sutra u školu i Dan škole samo moram ić na glupu predstavu..ah to mrzim a šta ću jadna sam vam ja namcor bang no burninmad mad puknucu ...dobro neću vas ja mučit s svojim problemima al dobro...ida i ja misile smo se sad dopisivat na blogovima da ne trošimo na telefonu jer će mi starci poludit kad dođe račun..moje sestre i ja imamo posebno svoj telefon a oni svoj na donjem katu...naravno oni plaćaju naše razgovore..neću vas više mučit ja idem i nadam se da ću dobit malo komentara rolleyes ...vama sam već opisala Idu tak ono sve vam piše dolje pa si vi sami pročitajte...bok..kiss...čitamo se kasnije...

- 21:42 - Komentari (14) - Isprintaj - #