petak, 21.04.2006.

O meni...

Zovem se,ako niste još skužili Anna Karkaroff.Imam 16 godina, idem u Durmstrang,čiji je ravnatelj moj ujak,Igor Karkaroff.Roditelje mi je ubio Znate-Već-Tko,a od tada me uzdržava ujak i baka.
Moja najbolja prijateljica je Tatjana Ivanova,ona je osma godina.Da, u Durmstrang se ide osam godina.Ja sam šesta.Moj najbolji prijatelj je Viktor Krum,sedma godina....i mislilm da sam zaljubljena u njega.
Ovo je grb Durmstranga...
Image Hosted by ImageShack.us

P.S.Neću moći pisati svakoga dana,ne zamjerajte mi,počinje škola.

| 11:13 | Komentiraj (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Dnevnik Anne Karkaroff - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Zovem se Anna Karkaroff,idem u šesti razred u Durmstrangu.Ukratko,ovo je moj dnevnik.
O Durmstrangu
Puno ime moje škole je Institut Durmstrang.Osnovan je 1252. godine.Osnivači su mu bili Petar Goričev i Dimitrij Polfinov.Prva tri predmeta škole bili su:Crna magija,Čarobni napici,Preobrazba.
Najprije se škola zvala Magična škola Durmstrang,ali ju je 1300. godine Sergej Setanov preimenovao u Institut.
U Institutu postoje tri doma(za one koji su iz Hogwartsa,nešto slično kao i kod vas);Vehtern,Goričev,Polfinov i nazvani su po prva tri ravnatelja.(ja sam u Polfinovima)
Svaki dom ima svoj metlobojski tim i dualetski tim(ja sam u oboje),koji kada pobijede u jednom od natjecanja dobivaju osamdest bodiva za svoj dom.Tijekom cijele godine sakupljaju se domski bodovi.Na kraju se(usporedi s Hogwartsom) onome domu koji je pobijedio u metloboju,dualima i sveukupno daju pobjednički pokali.
(prepisano iz ˝Povijest Instituta u Durmstrangu˝)
P.S.Već sedam godina za redom moj dom(Polfinov) je prvi u metloboju i sveukupno,dva puta za mojega školovanja je bio u dualetskom natjecanju,

Likovi
Anna Karkaroff(ja)-pa idem u Institut Durmstrang,na šestu godinu. Roditelji su mi umrli kada sam imala tri godine,a odgojila me baka Anamarija i ujak Igor,koji je i ravnatelj Durmstranga.Imam tamnocrvenu kosu i crne oči,poluštreberica sam(od 12 predmeta na ČAS-ovima dobila sam 10 O i 2 I),imam sovu Selenu i crnu mačku LIbertu.Volim čitati i igrati metloboj(za svoj dom igram na poziciji lovca).Najbolji su mi prijatelji Viktor Krum i Tatjana Ivanova,koji su zajedno sa mnom u domu.

Igor Karkaroff-moj ujak,ravnatelj Durmstranga,bivši smrtonoša. Zapravo je dobar i u školu me upisao jedino zato jer sam mu nećakinja.

Tatjana Ivanova-moja najfrendica.Kći poznate bugarske lovice Ivanove.Jako osjećajna osoba,malo smotana.Ne idu joj Neoprostive kletve koje učimo.

Viktor Krum-pa dosta je reći da mi je prijatelj.Svi znaju SVE o njemu.

Tromagijski turnir
Tromagijski turnir jedan je od najpoznatijih turira na svijetu.U njemu se natječu tri škole:Hogwarts,Durmstrang i Beauxbatons.Svaka škola ima svojega prvaka, koji daje sve od sebe kako bi skupio najviše bodova u tri zadatka, koliko ih na Turniru ima, i dobio pobjednički pokal.
Tri zadatka na Turniru prvacima mu nepoznata sve do zadnje minute,kada dobivaju upute što ih u zadatku očekuje.Sva tri zadatka imaju određeni broj bodova koji prvak može dobiti,a na samom kraju svi bodovi se zbrajaju.