< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

prijavite me administratoru. ma briga me.
ako neko drži nos u oblaku neka prijavi a kome je stalo do toga šta ko o njemu misli čitat čega. nadam se!

Linkovi

najluđi blog na svijetu. moreš joj svašta reči.kurvo.piško.jeben ti mater. ona če se početi smijati
blog jedne motoristice i teške alkoholičarke koja loče i puši kad god stigne. to je zf'dravo!

srijeda, 04.06.2008.

hahahaha. nitko nezna tko sam ja! uu da. nezna nit marija tudor a nit nitko drugi!zubo
dakle, ona mala debela marija se nešto iznervirala na mene a i ona gubava antonija šta ima velike boginje po sebi. još mi samo fali da mi i druge umišljene ženske dođu! jeste vi kad čuli sa make up!?
uh. šta mene briga šta radi matea ili antonela. imam ja svojih problema. a i vidit ćete vi kad vi počnete pušit u 8 ili u srednju! a već ste počeli pit pogotovo mali pjatić!partypartypartypartyparty
ali to je dobro. shvatit ćete za koju godinu.

i čini mi se da mi se andrijana počela malo ulizivat ko i muflonki i ostalima. ali šta češ nemože ona biti drugačija od njenog razreda!

pozdrav mariji, andrijani, boginjama, debelom pršutu deli, itd

|Komentiraj 34| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.