karabraja

petak, 21.07.2006.

Ljeto nam se vratilo u grad

Evo, ljudi neznam dal će ovo netko čitati, al javljam vam se opet. Danas je navodno najtopliji dan u srpnju u zadnjih 100 godina. Neznam, vani je stvarno vruče užasno, al ja sam unutra i imam klimu, hvala Bogu, baš se ne ubijam od vručine. Jučer sam pričao s frendom iz srednje tak da bi mogao sutra možda s njim, s nekim njegovim frendom i neznam još s kim na Bundek. Znam, možda bi bilo bolje da odem na bazen il tak nešt, al nemam baš para, a ni onu glupu karticu da idem u školu, kaj je tu je! Al definitivno bi se morao ohladit. Baš sam čuo da su ga navodno jebeno uredili, voda je čista ful, a ima i hladovine, i uređenih dječjih igrališta koja koriste i tinejđeri tak da je sigurno ok! Bundek je nekad bio popularno kupalište, naročito u 60-ima i 70-ima a kasnije su ga malo pomalo zapustili, i postao je obična baruština, gdje su ljudi prali aute, bacali smeće i svašta! Tu i tamo bi se našao koji stari deda i pecao ribe, al mislim da je to bilo više rekreativno! Danas nakon više od 15 godina, Bundek je ponovo uređen, i po mnogima je mnogo bolje kupalište od Jaruna jer je dno bundeka šljunčano za razliku od jaruna gdje je dno muljevito. Svratio sam malo i na internet stranicu www.zaprudje.com i na sreću ostao fasciniran slikama i prilozima o bundeku! Neznam ljudi šta vi mislite o tome ali mogli bi ovih dana i sami otiči na bundek te pogledati kak je tam, tko zna možda opet postane najpopularnije kupalište Zagreba
- 14:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.