karabraja

srijeda, 12.07.2006.

Da nastavim sa glazbom. Neznam kolko je opće poznato, al ljudi kod nas slušaju svašta, npr. narodnjake i cajke itd. Što je najsmješnije meni ne smeta što oni to slušaju, al ak već slušaju neka slušaju to doma, a ne tu u Zagrebu. Mislim da su to sve neki primitivci koji nisu imali nijednu ploču od beatlesa ili abbe, pa su morali slušati razna zavijanja! Ja uopće neznam, al to je sve odraz njihove kulture, mislim da bi im svima trebalo kupiti bonton! Pa kad ja naprimjer nekome dođem u goste ne ponašam se tamo ko da sam doma. Oni valjda misle da bi se mi Zagrepčani trebali prilagoditi njima, a ne obrnuto. Nedavno sam čuo takvu glupost da sam skoro pao u nesvijest! Izašao sam sa frendom u grad i onda smo se našli s jednom njegovom frendicom koja je bila s njim u srednjoj il tak nešt, i kad smo išli prema određenom mjestu sreli smo putem jednu njenu kolegicu iz doma. Više stvarno neznam kak se zvala al smo počeli neki razgovor i ona mi veli da je ponosna kaj nije iz Zagreba! Pa mislim veću glupost nisam čuo u Životu! Ja sam njoj rekao da sam iz Zagreba naravno, a ona je i dalje tupila kaj je ponosna kaj nije iz Zg! Pa dobro, razumijem da je svako ponosan na mjesto od kud je došao, al kaj je to razlog da se pljuje po nekom ko je iz glavnog grada hrvatske, kaj je možda ona u stvari ljubomorna kaj ona nije rođena u Zagrebu, neznam al mislim da sam ja recimo u Francuskoj i da ja velim nekom da sam ponosan kaj nisam iz Pariza pa ljudi bi mi se smijali. Mislili bi daj pogle ovoga kaj je došel s brda?! Stvarno mi nekad nije jasan mentalitet naših ljudi. Kod nas bi se mislim po klubovima i bircevima trebala puštati na prvom mjestu rock, tehno, hip-hop ili neka mješana glazba, al ne i ti narodnjaci! Par ljudi mi je čak reklo da idu na takva mjesta ne zbog glazbe nego zbog, citiram "pički". Pa dobro ak vole neke fufice i sponzoruše, al mislim da ima zgodnih cura i u močvari, boogalou, purgeraju itd! Evo, ljudi dajte mi neki komentar!
- 13:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.