kaptolpuh.blog.hr

09.04.2006., nedjelja

Alkoholičar!

Ej oprsotite kaj nisam bio u Puhu, još me pere grižnja savjest, čaščenje i dalje vrijedi i dajem vam riječ da slijedeću subotu idu dvije runde na moj račun! I evo jučer, se nisam napio, stvarno, 100%, ma lažem, jesam i menie polako počinje bit sram zbog toga, zapravo ne polako, užasno me sram! Najviše me strah da će mi jetra izgledati kao napušena mongoloidna i kastrirana ameba, a ja želim dugo dugo živjeti, i uživati u životu, da malo odem u Puh, da se zabavljam, pa brijem da bi trebo malo smirit! Ma moš mislit neće proć, moram cugat, to me onak veseli, oslobodim se, izbacim i zaboravim na sva sranja od izborima u nigeriji do beskućnika Vida, inače mog podstanara, misli živim ispred vrata! A kaj da vam kažem, ja sam dosadna osoba, brijem da se ne znam zabavljat bez alkohola, ali sa alkoholom, sam glavni, Fred Astaire, Kićo Slabinac ili vlč. Sudac, sve mogu biti! Ovak ja se sad obavezujem da slijedeći vikend neću piti, a oni koji idu u Puh će to istražiti! Idem ja sad spavat, umoran sam, napisat ću još nekaj kasnije, ali za početak!

<< Arhiva >>