kaptolpuh.blog.hr

05.04.2006., srijeda

hehehehehe

Evo me, nabrijaniji nego ikad, da se sukobim, sa anonimcima, koji su totalno iskompleksirani, mislim na blogu se prepucavat i vrijeđat, di to ima, ak hoćeš nekaj pričat, ovako lijepo, imaš medvednicu ima puno drveća željnih razgovora, malo su šutljiva, ali su dobri sugovornici! Bukva voli da ju se časti, a hrast voli najnovije tračeve, pa uživajte, pozovite ih na kavu, jebeno ti i hrast, i pričate kak je dora debela, jeben ti je život, i dok ste na kavi nemoj te uzimat šećer, uzmite natren, zdebljat će te se, pa će te izgledat ko dora, a to ne želite! Ima i druga opcija, ovdje na Dolcu kod mene ima puno klošara, sigurno znate onog patuljka sa Dolca, zove se Vid i živi ispred mojih vrata, onak odvedite ga na pivu i pričat će s vama, ali pripremite se da će te bit i u društvu njegovog imaginarnog prijatelja, koji puno priča, pa će klošar više slušat njga nego vas, ali samo mu platite pivicu i kupite kolumbo cigarete i slušat će vas i da pričate o Dori i meni. E a zadnja opcija je, igrajte simse, napravite život koji ne postoji, dajte ime nekom liku Čmarko, a drugom vaše ime, pa si napravite imaginarnu ljubav, ni u igrici mi nitko nemre odoljet! E da, ijmaginarni prijatelji dolaze u obzir, ali stvorite neki zanimljiv lik u svojoj glavi, nekog genijalaca i onda lijepo pričajte o Dori i meni! Ak završite u bolnici, nije bed, doktori u ludnici će vas sigurno slušatdok će te ležat na krevetu, a oni će sve zapisivati! Vidite zapravo je najbolje da odete psihjatru, on će sve to čak i zapisat, pa nećete trabat to pisati ovdje! A i tabletice će te pit mrak! Sad izaberite opciju, ja tu neću pričat sa vama o tome neda mi se, klošar je najbolja opcija, pivo i cigarete i vaš je, možda ga i zbarite, ali vam moram reč da čifa grozno, ja uzimam dah već na trgu da bi si otvorio ulazna vrata! Pa u živajte, pričajte i sa zidom, nacrtajte nekaj, pa s tim pričaj te, snađite se! Ajde zbogom, ma sve vas volim!

<< Arhiva >>