kapsule

utorak, 30.05.2006.

danas je fucking kisni dan.,.,

headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashnjaminjaminjaminjaminjaminjamizujozujozujozujozujozujozujozujozujozujou gradu MANE NIKOGA SVI SU SAMO DOMA A TO JE I NAJ PAMETNIJE ALI NEENNE,..MENI VRAG NEDA MIRA MORAM JA ZUJAT NEGDJE NO GO BITI MADO.---.......ALI NADAM SE DA CE OVO LJETO BITI KAO STVORENO ZA SUNCANJE,SLADOLED,LJETNE ROMANSE ,NOCNA KUPANJA I LIJEPO SMOTANE JOINTOVE,....

30.05.2006. u 22:24 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

blablaradi se o kapsuli i nema pameti.,.,.,.,ajoj vjerovatno se puno ljudi pita zasto mi je ovako jednostavan blog pa jednostavnost je spas u zivotu,.,.

cerek

spol; treba...heh butra
naj movie; bijeli prah-poucan film,
naj osobe; frendice,family and tu i tamo mi bude neki decko drag ali na kratko
naj place u gradu;vox,palach,klupice po gradu
naj zika;drum,ragga,dance hall,elektronika

MAJKO JAMAIKO,....


MAJKO JAMAIKO MAJKO JAMAIKO,..JA BI NA JAMAIKU DA VIDIM STARU MAJKU DA VIDIM STA MI RADI I DALI GANĐU SADI,MAJKO JAMAIKO MAJKO JAMAIKO.,,,PA PA RA PA PA PA RA PA ,...MI NISMO TAKO MALI SVI ZNAMO KO JE MARLY I JA BI BIO MARLEY DA SAM RODEN NA JAMAICI.MAJKO JAMAIKO MAJKO JAMAIKO.,,,,

moje misli,.,.,.,,

Evo pijem sok od banane ,kazu da je to zdravo,..valda ne lazu,.,i razmisljam kako je danas mnogo lep dan,sunce sija ja sam zdrava i ziva i tako,ekipa: meditacija i reiki ,no sikiriki,....peace

Dobar dan svima,nekima je lep a nekima nije.,,meni je uvijek ,..zujo zapalim si kada se dignem jednu smiješnu cigaru i odmah mi je lakše.,,znate na šta mislim,,.,.smijehi tako idu dani ,..a iz dana u dan se pitam koja je moja svrha na ovom malom svijetu,to se vjerovatno i vi pitate,..mozda nemam svrhu ko zna...nadam se da je bog na mene zaboravio kada je djelio zadatke,.,.,