12.10.2006. / četvrtak

Napokon......

Ajde nakon dugo vremena da se i ja javim. Kada ste tako htjeli pišem ovaj post samo zbog nagovora par prijatelja ajde ajde kad ce novi post...... Evo meni se u međuvremenu svašta dogodilo....... Bili smo na maturalcu u Trogiru gdje je bilo predobro jedino mije zao sto nismo ostali još koji dan..... Društvo je bilo predobro a najbolje je bilo zadnju večer kada su se neki napili pa je to bio smijeh...... Oni za koje sam se najmanje nadao da če se napiti napili su se..... Tako se jedna frendica napila i smijala se kao vjeverica i pitala samo DI JE MOJ MOBITEL JEL ME ZOVE...... Staviti ču još par slika sa maturalca...... Normalno ne sve zato što dosta mojih poznanika zna moj blog pa da nebi bilo belaja.... Fakat sada nemam inspiraciju o čemu da pišem.... E da sjetio sam se zanima me tko je beštija jer ja mislim da je ona iz a razreda........... Ostavite koji komentar nemojte se sramiti........ To je sve za danas...... upravo je završila utakmica Hrvatska-Engleska gdje smo pobijedili sa 2-0 super utakmica........

- 08:52 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.