Gdje si? - kapljubavi - Blog.hr

kapljubavi

četvrtak, 22.01.2009.

Gdje si?

Image Hosted by ImageShack.us

Pitaš me što tražim. Šutim... Nije mi jasno. ..Zar ne znaš?
Gledaš me. Tvoje mi oči govore da razumiješ sve, da sve znaš...
Pružaš mi ruku... Želiš da se odmorim...
Stojim. Ne mogu, ne mogu dalje...
Spuštam glavu, padam na koljena, ruše se svi moji snovi i nadanja...
Preklinjem da me ne diraš, dok u srcu molim da ostaneš, da me nježno dotakneš...
Nemam Ti što dati, sa sobom nosim samo bijedu, jad i tugu.
Ja nisam ona kakvu me ti gledaš. Oprosti mi...
Dok bježim Ti me presrećeš. Hvataš me za ruke i govoriš da se ne bojim, da nećeš pustiti da siđem s Tvoga dlana, vičeš da si umro za mene, zar ne vidim da sam Ti dragocjena i da ćeš me čuvati zauvijek!

- 14:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (10)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us

    BUDI KAO "KAP LJUBAVI"
    RECI SRCU NA KRIŽ HODI
    I PREDAJ SE DUHU SVETOM
    GDJE ON HOĆE DA TE VODI.

    BUDI BLAGO SIROTIMA
    BOLESNIMA ZDRAVLJE BUDI
    KLIČI NEBU DOBROG OCA
    TVOJA BRAĆA SVI SU LJUDI

    BUDI PUTNIK NA TOJ CESTI,
    KOJI ŽELI KRISTA SRESTI
    BUDI VJESNIK DOBRE VIJESTI
    I HVALOSPJEV BLAGOVIJESTI.

    BUDI KAO "KAP LJUBAVI"
    MIRNA LUKA ZA SVE LAĐE
    I POBJEDI SVJETLOM VJERE
    SVAKU TMINU I BEZNAĐE.
    BUDI KAO "KAP LJUBAVI"!

    (himna humanitarne udruge "Kap ljubavi")

Linkovi

MOLITVE

  • Image Hosted by ImageShack.us


    Gospodine predajem Ti svu svoju prošlost, sve zlo koje se nataložilo u mome srcu.
    Molim Te da me sotona ne privuče svojom ohološću i lažnom jakošću.
    Isuse, predajem Ti i sve svoje poteškoće i križeve da mi ih pretvoriš u radost i
    molim Te po moćnom zagovoru blažene Djevice Marije dar obraćenja srca.
    Gospodine molim Te da iz mog srca poteče izvor ljubavi na svakoga čovjeka i na onoga koji me mrzi i prezire.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Prije krunice:
    Draga Majko, po ovoj krunici te molim za duboku i iskrenu poniznost u svim mojim djelima i osjećajima, za strpljivu i radosnu nadu, za savršenu i svetu ljubav prema Bogu i bližnjemu, te za svetu čistoću srca, duha, duše i tijela.


    Absorbeat
    (sv. Franjo Asiški)
    Vatrena i slatka sila tvoje ljubavi, molim,
    Gospodine, neka obuzme
    moj um i moje srce i neka ga odijeli od svega,
    što je pod nebom, da
    umrem od ljubavi ljubeći tebe, koji se
    udostojao umrijeti od ljubavi
    ljubeći mene.

    Image Hosted by ImageShack.us

    O Duše mudrosti, daj mi svjetla da u radosti izabirem putove Gospodnje.
    O Duše razuma,
    učini me sposobnim da na putovima života prepoznajem volju Božju.
    O Duše savjeta, vodi me u poučljivosti za moga zemaljskog putovanja.
    O Duše jakosti, podaj mi hrabrosti da vjeru svjedočim u svakoj prilici života.
    O Duše znanja, pokaži mi put što ga je Bog odabrao za mene.
    O Duše pobožnosti, daj da vazda rastem u prijateljstvu i zajednistvu s Bogom.
    O Duše svetoga straha Božjega, otvori mi srce vjernosti i štovanju Boga.

Zrnca mudrosti...

  • Image Hosted by ImageShack.us

    5 PRAVILA ZA SRECU
    1.Oslobodi srce od mrznje
    2.Oslobodi misli od briga
    3.Zivi jednostavno
    4.Daj vise
    5.Zahtjevaj manje


    Ljubav daje samo netko tko ima dovoljno ljubavi, i svjetla u svojoj duši, jer samo ljubav uvijek rađa novu ili veću ljubav.

    Ako hoćeš da se obogatiš idi među siromahe.?!
    Samo onaj ko ne zazire od malog, ima pravo na veće.

    Ono što zadržiš za sebe-gubiš
    Ono što daš-ostaje ti zauvijek.


    Naša jedina "ulaznica" za nebo bit će ljubav.
    Nemojmo gubiti dragocjeno vrijeme, već počnimo ljubiti!

    ŠTO NOVAC MOŽE KUPITI:
    Krevet, ali ne i san.
    Knjige, ali ne i znanje.
    Hranu, ali ne i tek (apetit).
    Nakit, ali ne i ljepotu.
    Kuću, ali ne i dom.
    Lijekove, ali ne i zdravlje.
    Raskoš, ali ne i kulturu.
    Razonodu, ali ne i sreću.
    Križ, ali ne i Spasitelja.
    Crkvenu građevinu, ali ne i nebo.
    Ono što novac ne može kupiti, Isus Krist daje ti besplatno.
    Je li Isus Krist tvoj Gospodin i Spasitelj?


    Image Hosted by ImageShack.us

    Želiš li znati i naučiti nešto korisno, neka ti bude drago ostati nepoznat i nepriznat.
    Ovo je najuzvišeniji i najkorisniji odabir: istinski upoznati sama sebe i smatrati se neznatnim.


    Komu se više boriti nego onomu koji se upinje pobijediti sama sebe?
    I to treba biti naš posao: pobjeđivati, naime, sama sebe, dnevice stjecati više vlasti nad sobom i bar malo napredovati u dobru.

    Koliko je tko ponizniji i Bogu podložniji, toliko je u svemu mudriji i smireniji.

    Cijelo Sveto pismo treba čitati u onome Duhu Svetom po kojemu je nastalo.

    Nema, dakle, mira u srcu putena čovjeka, niti u čovjeka odana izvanjskih stvarima; ima ga čovjek gorljiva duha.

    Ne stidi se služiti drugima u Kristovoj ljubavi i u ovome svijetu izgledati kao siromah.

    Ne oslanjaj se na sama sebe, nego svoju nadu stavi u Boga.

    "Ne otkrivaj svojega srca svakom čovjeku", nego se o svojoj stvari posavjetuj s razboritim i bogobojaznim čovjekom.

    Mnoge je prevarilo umišljanje, da će im drugdje biti bolje.

    Mnogo bih puta volio da sam šutio i da nisam bio među ljudima.

    Dobro je za nas što nas kadšto snađu protivštine, poteškoće i neugodnosti. One pomažu da se čovjek vrati k sebi, do oktrije kako je zapravo ovdje prognanik i kako je bezizgledno polagati svoje nade u bilo kakva stvorenja ovoga svijeta.

    Dokle god ovdje živimo, ne možemo biti bez tjeskobe i kušnje.
    Zato u Knjizi o Jobu piše:"Nije l` borba život čovjekov na zemlji?"
    Stoga bi svatko morao pripaziti na svoje kušnje i bdjeti u molitvama, e da đavao ne bi našao priliku i zaveo ga. On, naime, nikad ne spava, nego "obilazi kao ričući lav tražeći koga da proždre".

    Beskorisno je čovjeku druge suditi; često se prevari i lako pogriješi. A sebe suditi i protresati, uvijek je koristan posao.

    Bog više cijeni kako tko radi nego koliko uradi.

    Tko se, dakle, odijeli od znanaca i prijatelja, njemu će se Bog primaknuti sa svojim svetim anđelima.

    Naime, čovjek više postiže i obilnije milosti stječe tamo gdje sebe više svladava i u duhu se mrtvi.


    Do sebe ništa ne držati, a o drugima uvijek misliti dobro i plemenito, to je velika mudrost i savršenost.