četvrtak, 11.05.2006.

ĐAVLININ SIN DINKO ZVJEZDA RTL TELEVIZIJE

Nekidan je dinko zvan(pristav, rankelja, šoploher.....) glumio u dokumentarcu rtl televižn i odglumio tj nije glumio instruktora vožnje nekoj nestabilonoj ženi i tako se našao na tv i uhvation svojih pet minuta slave............... ĐAVLI ČOVIK

| 21:40 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Čim sam te vidio, odma sam te ugledo!!!!!!! - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


LIJEPE ŽENE PROLAZE KROZ GRAD

lijepe žene prolaze kroz grad
ja na uglu stojim sasvim sam
prolaze one i gledaju mene
već dugo ja ne vidjeh tako lijepe žene
nema sumnje lijepe su ko san

dignem glavu a tamo maja prišt
ona bi štela da joj grizem list
ona bi štela da zašljivi mene
malo morgen pokraj hrpe tako lijepe žene
nema sumnje lijepe su ko san

duda duda zakaj me ne zoveš
duda duda si zabila moj broj
duda duda vrag ti mater zemi
ak me zoveš bil bum tvoj
o da samo tvoj

Linkovi
www.feričanci.com
www.hnkhajduk.hr
www.iskrica.com
www.tarasa.com