LEPEZA U POKRETU

23.06.2019.



Fotografija Nataša Stojanović........ Lepeza u pokretu.....

MOJE RIBICE IDU U MORE

17.06.2019.











NA PLAŽI - MOJA UMJETNOST I JA

12.06.2019.

























A KIŠA JE PADALA ...

10.06.2019.


Image and video hosting by TinyPic
slika: moja

Vidi ….
Kako sam promijenila dan….
Bio je siv….
Kiša je padala….

Vidi…
Kako ti se smijem….
Znam…
Da si mi pokazao….
Kako ispod sivila….
Ima sasvim neka druga podloga….
Skrivena tema moga vremena…..
Vedrina ….
Je temelj svakog pokreta….


Image and video hosting by TinyPic

NITKO NIJE SAVRŠEN

08.06.2019.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Polako udahni….
I zaboravi….
Nema smisla popravljati prošlost….
Nitko nije savršen…
Nisi pogriješila kad se nisi prilagodila…
Zar su nečija pravila ispravna…
Možda…
Za nekoga….
Za tebe nikada…
To što ti nemaš pravila….
Tebi je nagrada….
Vidjeti sve….
I pustiti sve….
Tako se ispravlja…
Ono što misliš da je pogreška…
Samo vrijeme veže iskustva…
Ti budi slobodna….


Image and video hosting by TinyPic

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.