PUSTI

26.11.2018.

Samo pusti ....
Važno nije.....
Te strmine nisu bitne....
Netko drugi slaže ...
Na isto mjesto svoju priču. ...
Gomila misli u visinu....
Što visina nije....
Tako se pada....

Samo pusti ....
Budi sebi trenutak....
Budi nigdje.....
Poput vjetra.....
Putuj....
Sutra nešto novo budi.....
Iznenadi me ....



na slici je S.B,..50×70 akril; autorica slike: ja

MOJA UMJETNOST

15.11.2018.






naziv slike: TRENUTAK SPOZNAJE, 50×60....akril..



moja prijateljica, naslikala sam je po drugi put....prvi put davno još smo bili djeca......oba puta sa istom ljubavlju



još jedna prijateljica



i još jedna prijateljica



Lana



Janez

NOVA KUHINJA OD STARE

14.11.2018.

Savršeno uljepšana kuhinja.....mozaik od starih pločica...obojani kuhinski elementi.....ručkice od šalica savršeno se uklapaju u mozaik...

Hvala Senki na ikazanom povjerenju i što je prepustila svoju kuhinju mojim maštovitim rukama....sretan






















NAKON IZLOŽBE

08.11.2018.















<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.