MOJA PRISUTNOST SI TI

30.07.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Ne moraš birati riječi …
Kako da mi se opišeš…
Posebno se pripremati…
Kad misliš da mi prilaziš…
Ne postoji mjesto…
Gdje te bolje čujem...

Ja sam uvijek pored tebe…
Nema potrebe skrivati….
Sebe…
Zar misliš da ne bih volio…
Nešto što sam stvorio…
Ja sam u svakom trenutku…
Tvog izbora…
Ja sam kad si potpuna....


JA SAM TEBI ZAHVALAN

28.07.2017.



Image and video hosting by TinyPic
digital artist

Nisam te poslao da stupaš….
Ni da se guraš….
Ni da prezireš….

Nisam ti rekao ni da voliš….
Ni da pomažeš…
Ni da se rastužiš….

Nisam ti rekao ništa….

Sve riječi sam tebi prepustio…
Zato mi ne moraš biti zahvalna…
Što sam te do sebe doveo….
Ja sam tebi zahvalan…
Što si mene sebi dovela….

I kroz stupanje i guranje…
I ljubav i tugu….
Ja sam te isto volio…
Čekao sam da me provučeš….
Kroz sva svoja iskustva…
Čekao sam da me izabereš…
Od svega što se pruža….


VOLI.....kad najviše boli....

26.07.2017.



Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Opiši sve kao sebe…
I sve ćeš lakše razumjeti….
Sve ima jednu bit…
Početak i kraj…
I put u raj….
Ponekad ne zamisliv…

Kad se upitaš…
Gdje ide ovaj svijet…
Kad se od gladi umire…
U sebe opet pogledaj…
Naći ćeš dio kojeg odvajaš…
Kojeg ubijaš polako…
A da bol ne osjećaš….

Ti si i siromah i kralj….
I težak zagađen zrak…
Mjesto gdje sam ja ….
I mjesto gdje mi ne dopuštaš….
Da li vidiš čitav svijet….
Kad sebe pogledaš….?

Ako si se prepoznao…
Kreni da popravljaš….
Sebe….
Pa gledaj svijet kao odraz …
U ogledalu…
I voli sve što vidiš….
Najviše ono što ne možeš podnijeti…


PRIHVATI

20.07.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Ti ne moraš ništa…..
Osim razumjeti….
Sve ono što misliš…
Da treba uzeti….

Prihvati ….
Da se moraš oduprijeti…
Onom što te mijenja …
A da to ne primijetiš….

Zamisli da su riječi ruke ….
Koje se na tebe polažu…
I tamo ostaju sa težinom…
Skupi se toga sa vremenom….

Neke ruke te stisnu….
Pa ne možeš disati….
Neke te guraju a neke vuku…
Teško je tako hodati….

Ništa se neće desiti…
Ako ono što ti govore….
Ne pospremiš…
Osim što ćeš odrasti...


NISU LJUDI RATNICI ZBOG HRABROSTI

19.07.2017.


Image and video hosting by TinyPic

Nije tvoj posao da mijenjaš ljude…
Ne govori im riječi bez smisla....
Ne lupaj glavom u zid…
Pusti da se dogodi ….
Ono nešto prekrasno u njima…
Budi strpljiva…

Kao što sam ja čekao godinama….
Da se prepoznaš u meni…
Ipak je bila tvoja odluka ..
Kad ćemo se sresti….

Znam da bi htjela da svi osjete….
Da je ljubav ono što sve pokreće….
Nisu ljudi ratnici zbog hrabrosti…
Ljudi ratuju zbog straha …
Hraneći ratnika na drugoj strani….

Ti ih samo voli i budi strpljiva…
Ljubav uvijek nađe put…
Strah pred ljubavlju ne plamsa…
Samo se prestaje pretvarati…
Da je dostojanstven….


MOJA RUKA NA TVOM RAMENU

15.07.2017.



Image and video hosting by TinyPic

Da ti nikad nisam rekao….
Ti me nikad ne bi shvatila….
Da ti nisam pokazao kako izgleda…..
Stvaran svijet…..
Ti mu se nikad ne bi vratila….

Sad te tješi dok koračaš….
Moja ruka na tvom ramenu….
Spoznaja koliko svjetla ima…..
Tamo gdje tako ne izgleda…..


LAKO SE IZGUBITI

10.07.2017.



Image and video hosting by TinyPic

Rekla si…
Danas me nitko nije volio…
Pored toliko ljudi…
Nitko me nije potražio…
Ma to sam te ja sakrio…
Htio sam te samo za sebe…
Nešto sam ti važno pokazao…

Kako se ljudi osjećaju…
Bez obzira što imaju…
Kad mene nemaju…
Koliko im je važno…
Da ih netko voli…
Dok sebe ne vole…
Kako me od sebe guraju…
Kad kao ništa nemaju…
Vidiš kako se lako izgubiti…
U prividu…




NE SUDI

08.07.2017.



slika: digital artist


Nemoj se bojati samoće jer ne hodaš gdje drugi gaze… Ti hodaj tamo gdje ti srce kaže….


Odveži da te odveže….
Onaj tko te ljuti…
Nemoj se boriti …
Dati mi do znanja…
Da moram naslijediti nemir…

Tko si ti….
Da bi progonila tugu…?
Budi blagoslov….
Nedodirljiva budi…
To što je većina za osudu…
Nije razlog da sudiš…
Budi prvi korak prema miru….
Ne treba ti hrabrost….
Samo tvoja ruka…
U mojoj ruci….

VOLITE SE

06.07.2017.



Image and video hosting by TinyPic
slika: Josephine Wall

Ne mogu vam reći…
Što da radite…
Zato ne želim popraviti svijet…
U jednom uzdahu…
Tako bi odvojili sebe od mene…

Mogao bih zaustaviti vodu….
Da ne razara…
Bili bi mi zahvalni…
Ali bi se odvojili…
Opet bi me smjestili gore…
I ništa ne bi naučili…
I dalje bi se borili…

Nisam ja zgužvao svijet….
Vi ste se za to potrudili…
U moje ime…
Sad vam je ostalo ….
Samo jedno…
Najsvetije…

VOLITE SE….

Kao što volite mene…
Hranite jedni druge…
Kao što bih ja vas…
Podijelite svoje…
Kao što ja sebe dijelim vama…


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.