pisanice

25.03.2016.







Obojana jaja kao male bačve....zanimljivo ih je bilo bojati .sretansretansretansretan

KAKO?

17.03.2016.

Kako....
Da odbiješ sve ono....
Što ti nude kao prihvatljivo....
Kad ti to oduzima dah....
I pokušava da ti objasni....
Da postoji....
Samo ono što je opipljivo....
A ti ne poznaješ ništa ....
Što je njima vidljivo.....
Ti znaš samo ono.....
Njima nevidljivo....?

Kako....?


Image and video hosting by TinyPic

VIDI...!

15.03.2016.

Vidi što sam sakrio u tebi.....
Cijeli život sam razbio u vrijeme....
Da polako otvaraš sate....
I putuješ ....
A da se nikad iz mojih ruku ne pomakneš.....


Image and video hosting by TinyPic

SVI STE VI...

14.03.2016.

Svi ste vi svjetlo poslano sa neba.....
Neki su se više, a neki manje ugasili....
Tražeći sebe tamo gdje nisu....
Svi ste vi ljepota utkana u svemu....
Samo ste se jedno od drugog odvojili....
A ljepotu ste posložili u nešto sasvim drugo....


Image and video hosting by TinyPic

BUDI UVIJEK ONO ŠTO JESI

13.03.2016.



Budi uvijek ono što jesi.....
Nemoj se spajati sa onim gdje si...
Na svijetu ima mnogo toga......
Što te uzima, a ne obnavlja.....

Budi uvijek svjetlo u sjeni.....
Ti si ono što sam sebi nudiš.....
Biraj što da uzmeš....
Dirni i pusti....


Image and video hosting by TinyPic

A KIŠA JE PADALA...

12.03.2016.



Image and video hosting by TinyPic


Vidi ….
Kako sam promijenila dan….
Bio je siv….
Kiša je padala….

Vidi…
Kako ti se smijem….
Znam…
Da si mi pokazao….
Kako ispod sivila….
Ima sasvim neka druga podloga….
Skrivena tema moga vremena…..
Vedrina ….
Je temelj svakog pokreta….


SAMO SKLOPITE OČI....

09.03.2016.



Image and video hosting by TinyPic

Sklopila si oči…
I zamislila kako sve...
Okružujem bijelom svjetlošću…
Što bi rekla…
Kad bih ti rekao…
Da sam toga trena …
To i uradio…
Da su tvoje misli …
Moje ruke…
Da sam te ozbiljno shvatio…

Sklopila si oči …
Zamislila da grliš nekoga…
Tko nikad nije bio zagrljen…
Mnogo je griješio…
Pronašao sam takvog nekog…
Zagrlio sam ga poput djeteta…
Plakao je i sklopio oči…
Sve što je bio je nestalo…

Što bi rekla …
Kad bih ti rekao…
Da sam te ozbiljno shvatio…
I da sam to uradio…


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.