utorak, 21.11.2006.

Ah... te promjene

Ne znam da li sam vam rekla, ili nisam,
ali...
Prije 2 tjedna sam definitvno odlučila poraditi na sebi.
U svakom pogledu i na svim područjima!!!

Krenula sam na dijetu, koja je manje-više uspješna,
recimo...
(da vam ne objašnjavam kako jedan dan imam 2 kg manje, a onda drugi dan 3 kg više itd...)

No, ajde, bit će valjda dobro.

U subotu sam se ošišala. Ne onak kao obično!
Ošišala sam se na kratko. Full kratko i stavila pramenove.
Super mi je zurka i ja sam baš sretna.
I moja frizerka je zadovoljna, mada je bila sva u šoku kad sam joj rekla da skida sveeeeeeee!!!
Komentari su fantastični i ja sam zadovoljna - to je na kraju krajeva i najvažnije, zar ne?

E, sad, ljudi obično vele da žene rade drastične promjene u svome izgledu i šire, kada im se nešto jakooooo promijeni u životu.
Ne znam da li je to tako, ili nije, možda mi se tako poklopilo (uh, baš sam uvjerljiva, ne?)

Naime, upisala sam i neku dokvalifikaciju i sada sam sva u knjigama, skriptama, predavanjima, ispitima...

...kao do sada nisam imala dovoljno obaveza i imala sam preeeviše vremena, pa ono...

Nego, ono kaj sam Vam priznati je sljedeće....
Ja se zaista fantastično osjećam!!!
Fantastično!

Činjenica je da ne spavam baš najbolje, da mi je glava puna novih informacija, da sam postala prava školarka, ali sve to me apsolutno jakoooo veseli.
Bojala sam se da ću možda biti smiješna sama sebi, ali nisam.
Položila sam već 2 ispita sa odličnim ocjenama (danas u 4 polažem još jedan - držite fige!!!)

Zanimljivo je to kako sam svojedobno proputovala pola svijeta (doslovce :-)),
upoznala sam ljude iz gotovo svih dijelova svijeta, i tek sada kada sam se konačno skrasila "Doma" skužila sam da mi ni to nije dosta.
Uvijek sam mislila da ću nešto postići, nešto važno, veliko.
Ne mislim pritom na basnoslovno bogatstvo, lovu, kućerinu, bijesan auto... (mada se ne bih previše bunila, hihihi)
Nisam studirala kada sam mogla, trebala, trebala, trebala...

A možda i nisam trebala tada, jer tada nisam znala ono što znam sada!!!

Sada sam apsolutno sigurna u sve ovo što radim, apsolutno sam sretna što sam imala prilike koje sam imala i koje sam iskoristila na najbolji mogući način!
Možda sam i imala sreće, možda mi je pomogla moja izvanredna pozitiva kojom uglavnom zračim, ne znam.
Ovaj post već zvuči pomalo narcisoidno, nije mi to bila namjera, vjerujte!

Već godinama radim, zarađujem, privređujem, i zadovoljna sam sa svime što sam postigla.
Mada se to ne mjeri u novcima, nekretninama i sl, mogu se pohvaliti sa zaista prekrasnom obitelji, divnim prijateljima, dobrim poslom i Ok šefom, probuđenom pameti koja me tjera da idem još malo dalje da i mojoj djeci danas-sutra bude bolje.

Ionako sve ovo što sad radinm, svi ovi ispiti koje polažem i koje ću položiti - polažem zbog svoje dječice koju jedva čekam da upoznam.

A Vas sve skupa u razeljak ljubim i baš sam nekako sretna danas!!!

:-)))kiss

Pusabok,





- 12:45 -

<$A jel?!$ (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U mojim strofama lagani raspad sistema...


myspace layout

myspace layout



Na ovom svijetu ne možemo činiti velike stvari.
Možemo činiti samo male stvari s velikom ljubavi




Oni koje podržavam, podržite ih i VI!!!

www.lightamillioncandels.com




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogeri/ce koji su mi baš, baš...
i koje baš, baš...


Old soul
KP
Siddarhta
Dnevnik starog mladića
Naposljetku
Tedica
Fem
Teuta

myspace layout

myspace layout




Zašto sam ovdje?!

Malo sam se prehladila ovih dana i ne silazim s neta...
mama me ne pusti van (jer, ni na posao ne idem?!)
pa visim tu i tamo...
pišem više sebi nego vama, naajući se kako ću u komentarima naći barem
komentara... jedan?! dva?!
cerek
uh, opet ništa...




ipak je bilo nešto -
hvala Vam još jednom...


Myspace layouts

Myspace layouts



podrška je ono što nas najjače pokreće...
party



Je, ovo je moj prvi BLOG i zato vas molim neka Vaš komentar
ne bude jako STROG!!!
headbang



Free Web Counter

Free Web Counter

Kao talas...

Negde se pipnu naši mali svemiri,
kada vec pomislim da spavaš.
Zašumi saten, tama se uznemiri
i kao talas naiđes.


U školjki tvoga pupka leto zimuje,
tu čuvaš mrve sunca, za nas.
Sa tvojim dodirom se čežnja rimuje,
dok kao talas nadireš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno,
se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan.
Pesak ispod nas.

Srebra decembra kuju prsten za tvoj prst.
Niz tvoje sapi zvezda pala.
Zalud te privijam uz sebe, ko uz krst.
Ti kao talas izmičeš.


Ostavljaš slane kapi bistre
i jato dobrih mirisa Istre, po sobi razvijaš.
Ostavljaš varljiv zalog pene, u srcu ove napukle stene
koju razbijaš.

I ništa više nije važno,
lice sveta zlobno i lažno,
se raspline za čas.
I nitko više nije bitan,
svi su pesak prezren i sitan,
Pesak, ispod nas.


Đ. Balašević