.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (19)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (20)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

P_R_E_M_I_J_A

Ti si mi prva pobeda
posle svih mojih poraza
ti si taj zracak
sto mi sja
poslednja sansa zivotna

Kao u sahu kraljica
i na lotou sedmica
s tobom se uvek dobija
tvoje je ime premija
ti si od svih drugacija
za mene nada poslednja

Jos jednom cu da verujem
i na kocku sve da stavim
zbog tebe sam sada spreman
da sve ruzno zaboravim

Jos jednom cu da verujem
da sam naso ljubav pravu
zbog tebe cu sve ostale
da prepustim zaboravu

Samo sa tobom, ljubavi
bol moze da se pobedi
bez tebe ja sam skitnica
moja si zadnja stanica

Kao u sahu kraljica
i na lotou sedmica
s tobom se uvek dobija
tvoje je ime premija
ti si od svih drugacija
za mene nada poslednja

Jos jednom cu da verujem
i na kocku sve da stavim
zbog tebe sam sada spreman
da sve ruzno zaboravim

Jos jednom cu da verujem
da sam naso ljubav pravu
zbog tebe cu sve ostale
da prepustim zaboravu


MILJACKA

Ja sve ove dane cekam da mi svane
da vidim tvoj dragi lik
ja sve ove dane tjesim jarane
a bolan vise sam od njih

Jednom si rekla, nisi porekla
da sam za tebe jedini
mene si zvala, a srce dala
drugome da ga isprosi


Ko bi rek'o cuda da se dese
pa Miljacka mostove odnese
da ne mogu tebi doc'
da ne mogu ulicom ti proc'

Ko bi rek'o cuda da se dese
pa Miljacka mostove odnese
da ne mogu tebi doc'
da ne mogu ulicom ti proc'

Ja sve ove noci cekam kad ces doci
doci u zivot moj
ja sve ove noci zivim u samoci
jer mogu biti samo tvoj

Jednom si rekla, nisi porekla
da sam za tebe jedini
mene si zvala, a srce dala
drugome da ga isprosi

Ko bi rek'o cuda da se dese
pa Miljacka mostove odnese
da ne mogu tebi doc'
da ne mogu ulicom ti proc'

Ko bi rek'o cuda da se dese
pa Miljacka mostove odnese
da ne mogu tebi doc'
da ne mogu ulicom ti proc'

Da ne mogu tebi doc'
da ne mogu ulicom ti proc'


SETI ME SE

Rastasmo se kad je Sunce
s'jalo samo za nas dvoje
sada zelis sve iznova
ali vreme cini svoje


Seti me se jednog dana
zaboravi proslu tugu
javi mi se nasmejana
kao starom, dobrom drugu

Seti me se jednog dana
zaboravi proslu tugu
javi mi se nasmejana
kao starom, dobrom drugu

Voleo sam samo tebe
i od sebe mnogo vise
oblak sakri nase Sunce
i pocese hladne kise

Seti me se jednog dana
zaboravi proslu tugu
javi mi se nasmejana
kao starom, dobrom drugu

Seti me se jednog dana
zaboravi proslu tugu
javi mi se nasmejana
kao starom, dobrom drugu

KRALJ IZGUBLJENIH STVARI


Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tela tvog
ne oseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

ZNAM JA

Kazu da si srecan sa njom
da si promenio i broj
hvalis se da zivis k'o Bog
bas lepo

A kad si vec sredio sve
nemoj, nemoj da me zoves
kad odes od nje
prema jednoj bar budi fer
bilo bi lepo


Znam ja dobro kako ti je s njom
cak sam i tvoj novi broj pre nje znala
dugo jos bi ti nju lagao
da moju sliku tad nije nasla

Znam da si isti k'o pre
jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me
priznaj to da ime sto pise
nije od bivse vec zivot tvoj

Kazu da si srecan kraj nje
da si ostvario sne
i kako ti je ona sve
ma koga lazes

A ja istinu znam zoves me samo
kad ostanes sam
treba da pobedim sram
i sve joj kazem

Znam ja dobro kako ti je s njom
cak sam i tvoj novi broj pre nje znala
dugo jos bi ti nju lagao
da moju sliku tad nije nasla

Znam da si isti k'o pre
jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me
priznaj to da ime sto pise
nije od bivse vec zivot tvoj

Znam ja dobro kako ti je s njom
cak sam i tvoj novi broj pre nje znala
dugo jos bi ti nju lagao
da moju sliku tad nije nasla

Znam da si isti k'o pre
jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me
priznaj to da ime sto pise
nije od bivse vec zivot tvoj



VREME ZA LJUBAV ISTIČE


Vreme,samo vreme
i bicemo isti u mrznji i ljubavi,
ja i ti,zato bez suza polazi,
bar jednom imaj milosti,
neotezavaj mi stvari.

Vreme za ljubav istice,
nas dvoje vise nikada,
ni novi a ni stari.

Ako pozelis da mi se vratis
gledaj da to nebude skoro,
vremena daj mi da te prebolim,
dodji kad prestanem da te volim.

Vreme,samo vreme
i bicemo isti u mrznji i ljubavi,
ja i ti,zato bez suza polazi,
bar jednom imaj milosti,
neotezavaj mi stvari.

ZAPAMTI:

1. Uči pravila tako da znaš kako ih na kraju usvojiti.
2. Šutnja je ponekad najbolji odgovor.
3. Daj ljudima više nego što očekuju i čini to rado.
4. Nauči svoje omiljene stihove napamet.
5. Učini ponekad ono što se nisi usudio, a želio si.
6. Neke greške su toliko zabavne, da ih je šteta počiniti samo jednom.
7. Oslobodi se prošlosti. Tko živi u prošlosti, uvijek je jednom nogom u muzeju.
8. Voli duboko i strasno. To te može povrijedti, ali je i jedini način da živiš u potpunosti.
9. Govori polako, misli brzo.
10. Čitaj između redova.

SOKOLE MOJ

Raširi krila, poleti sokole moj
da si u zlatnom kavezu već bi odletio
nisam ti bila za ljubav dovoljna ja
toliko drugih ima još po tvojim krilima
I pusti neka me boli
još samo jedno te molim
Za moje ime ne pitaj
u rane stare ne diraj
jer opet bih ti stope ljubila
pod kožu da mi uđeš pustila
Za šaku tvoje ljubavi
za dodir tvojih usana
oprostila ti opet sve
moj dobri sokole
Nije mi važno jedini sokole moj
to što me nisi nikada ni volio
sjeti se mene onda kad izgubiš sve
kada te ljubav zaboli kao što mene je...


SOMEONE´S WATCHING OVER ME

Found myself today
Oh I found myself and ran away
Something pulled me back
The voice of reason I forgot I had
All I know is you're not here to say
What you always used to say
But it's written in the sky tonight

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me

Seen that ray of light
And it's shining on my destiny
Shining all the time
And I wont be afraid
To follow everywhere it's taking me
All I know is yesterday is gone
And right now I belong
To this moment to my dreams

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me

It doesn't matter what people say
And it doesn't matter how long it takes
Believe in yourself and you'll fly high
And it only matters how true you are
Be true to yourself and follow your heart

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong

When I'm standing in the dark I'll still believe
That I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even when it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
That someone's watching over
Someone's watching over
Someone's watching over me

Someone's watching over me


DEPRESIJA


Nocas te mrzim k'o da te nikad nisam volela
ti konce drzis a ni da mogu ne bih pobegla
na mutno dno ljubomore gde slutim samo najgore
k'o tudju si me bacio da potonem


Depresija ubija puna casa promasaja
a ja osmeh ne skidam dok se srce ne pokida
skupo me je kostala svaka tvoja izdaja
makar sama ostala bicu srecnija

Nocas te zelim k'o prvi put kad sam te imala
i kad bih mogla nesreco opet bih te birala
na mutno dno ljubomore gde slutim samo najgore
k'o tudju si me bacio da potonem

Depresija ubija puna casa promasaja
a ja osmeh ne skidam dok se srce ne pokida
skupo me je kostala svaka tvoja izdaja
makar sama ostala bicu srecnija

BRAVO ZA NAS

Vrele ti suze rukom sa lica brisem
dok tvoje brisem od svojih jedva disem
ljubim te, ljubim, jer necu nikada vise

Vrele ti suze niz belo lice teku
kao sto kise liju u divlju reku
i nebo place zbog nas za utehu

Bravo za nas, bez jedne reci scene
sentis za kraj za tebe i za mene
bravo za nas, pa neka zivot nekud krene

Bravo za nas, bez jedne reci scene
sentis za kraj za tebe i za mene
bravo za nas, bravo za nas

Vrele ti suze niz lice vrat povede
ka mome srcu i tu se odmah slede
svoje smo nade pustili same da izblede

Vrele ti suze sad neko drugi brise
po mome srcu padaju hladne kise
ljubim te, ljubim, hteli smo previse

Bravo za nas, bez jedne reci scene
sentis za kraj za tebe i za mene
bravo za nas, pa neka zivot nekud krene

Bravo za nas, bez jedne reci scene
sentis za kraj za tebe i za mene
bravo za nas, bravo za nas


Bravo za nas, ludila ovog talas
ne nosi spas koji nam treba danas
bravo za nas, bravo za nas

Bravo za nas, bravo za nas

nedjelja, 17.02.2008.

...problem...
Image and video hosting by TinyPic

Nisam se ljubila...

- 11:01 - Comment To Me... (15) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.