< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ABOUT ME

21 godina (very old)
Rijeka
studentica
MIA

butterflies and sites

Black Butterfly
Anna Dreams
DiT
Debelo Svinjce
Rexia
Fat Lory
My Arcadia
Addiction
Butterfly Girl


Skinny Website

MY MIA

4 mjesec 2007 - 74 kg
8 mjesec 2007 - 59 kg

napredak se vidi na brojki ali ne i na meni

There was a ragged band that followed our footsteps
Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decay

The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The nights of wonder.........



business management degree information
technology degree information


ponedjeljak, 04.06.2007.

tell me what you don't like about yourself...

leptirice moje vagala se ja jutros. 63 kila. nije loše. pogotovo s obzirom na to da se ne sjećam kad sam zadnji put imala toliko. za mjesec dana ću se valjda spustit ispod 59. Nije toliko ni teško izgubit 4 kile u mjesec dana. Znam da ću uspjet kad sam ovako zabrijala za skidanje kila. sad sam 3 dana bila bolesna imala 39 temperaturu pa ionako nisam imala teka. Danas sam pojela nešto malo ali neće naškodit.
Čak nisam ni povraćala. bravo za mene. Nekako počinjem shvaćat sve cure koje govore da je lakše ne jest nego povraćat... pogotovo s temperaturom. Ej nisam normalna kad sam bolesna... cmizdrim i živčanim ko luda... gledala sam "zvijezde pjevaju" i kad su svi ovi šta su nastupali u emisiji osim finalista
pjevali neku pjesmu od Đorđa čak i boris sam se rasplakala ko bebica... taman me tad mama zvala na mobitel i umrla je od brige da plačem jer me nešto boli. još sad žena na tv-u čula nešto o meningitisu u Rijeci pa zabrijala da ja to imam...sutra moram kod doktora. ma ovo je samo neka viroza. Sad mi se čak i temperatura spustila na 37..to je podnošljivo. ozdravit ću ja kroz dan,dva. ovaj vikend je hartera.
u petak techno a u subotu rock..idem oba dva dana ako bude love. U petak se malo naskakat, pošto već dugo nisam bila na partiju a u subotu poslušat urbana i darka rundeka.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

sad dolazi drugi dio posta u kojem ću kritizirat sama sebe..kao šta vidite po naslovu reć ću vam šta mi se ne sviđa na meni. Maksimalno ću skratit pošto mogu nać 1000 mana ali ne bi se dalo ni meni to čitat a kamoli vama:
br.1 GUZICA
jedini dio tjela koji mi je ravan. nemam je skoro i nikad je nisam imala. sad sam je čak i još više izgubila.
čitala sam u novom cosmopolitanu intervju sa Sopekicom i rekla je da ju je ona povećala sa fitnessom.Morat ću saznat koje vježbe.
br.2 STRUK
mogao bi bit uži i ravniji.
br.3 GORNJI DIO NOGA (butine,stegna....kako kome)
too big.

mislim da su struk i trbuh većini žena najveći problem ali sve se da sredit s vježbicama.
Sad vas pozdravljam lijepe moje...
Čitamo se!

- 20:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>