sheki is on the road again

utorak, 12.06.2007.

Novi post...

Evo pisen nesto samo da se ne bi skupila paučina na blogu . Eto nekidan san bia na hladnon pivu ( po meni je ubiti bia koncert od đubriva ). Bilo je predobro. Prvo je bila neka grupa Indigo a onda iza njih đubrivo. Sinja san da se prije đubriva osjećala napetost u zraku tipa "ajde kad će više doć jedva ih čekan čut" šta za Hladno pivo ne mogu reć . Đubrivo je odsviralo 7-8 pisama i onda su otisli. A svi se gledamo jedni u druge i pitamo se kako nisu svirali "kčerku" kad ono vidiš za 5 min Koja se vrača ( koja - pivač od đubriva ) i počne čerka. Bilo je prva liga osin sta je bilo puno bjesnih punkera i metalaca željnih šutke al opet je bilo gušt. Ono kad je doslo pivo svi su nekako ležerno iscekivali , za razliku od đubriva . Meni dopizdilo nakon jedno 12-tak pisama i pokupia se .Sve u svemu koncert je bia prva liga...Inače u skoli i tin sranjima....proč ču 4. Ali jedva jbg . MIslin nean ja sta srat jer neču nista past pa me boli kurac za razliku od nekih ljudi koji se sad muče za jebenu duju. Al nea veze preživit čemo mi to.

- 15:33 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.