<body> <body>


07.09.2008.

jutro poslje.

ona su najgora.
tmurna i bolna.
mamurna.

ipak je noc bila savrsena.
[sutra imam 15.
mislim da sam zasluzila.]


ispricavam se zbog toga sta me nema.
trudim se uzivat.
ne, ne trudim.
ja uzivam.
i dalje letim.
okej.
nekad se malo umorim pa sam prisiljena sic i stat nogama na zemlju.
tek tolko.


al da priznam.
strah me reci da sam samo sretna.
ako to priznam i izgovorim na glas
znam da cu pozalit.
mozda se opet sve srusi
i onda je udarac jos glasniji i bolniji.
jer se nisam stigla pripremit.

a sta ce mi zivot ako sam stalno samo u strahu od pada?
to nema smisla.
ja ne zelim tako.
ja necu tako.

zahvaljujem se onima koji drze moja krila vioko u zraku.


iako onda kako neki kazu ne vidim sto je dolje.
sto je oko mene.

al mozda vise i ne zelim.
ne zelim biti stanar tog svijeta.

proglasite me ludom.
znam da jesam.
zivim u kvartu izmedu dvije ludnice.
ionako bi bilo dosadno da sam obicna.
nisam.


s ponosomm predstavljam sebe.
i ne. nisam umisljena.
samo malo.

osvrt na neciji komentar.
cure s manama.
znas me?





17:02 - Pucaj. ( 50 ) Njezno. - On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


fino


sklanjam te oblake.
jer suza dosta je.
srce odustaje.
al jos uvijek cujem tvoje korake.
jer nisam kriva ja.
jer nisi kriv ti.
sinoc je nebo reklo nama da krivi smo oboje.


Image and video hosting by TinyPic


*i opet prica svoju pricu.
*o svojih 15 g.
*o zagrebackom gornjem gradu
*natpisima na zidovima
(sa svojim pricama)
*koje i sama stvara
*fotografira
*ima opsesiju uredivanja slika
*kutije s uspomenama <3
*walter & vigor
*kad se ima novaca marlboro<3
*muzika i ples
*ogromne naocale
*ne nije nista jer ne spada u grupe
*prirodoslovna gimnazija:)
*bice doktorica
*psihologija?
*labuda princeza, kralj lavova, pocahontas, anastazia...
*lizalice
*sadist je
*one njene kokosi
*i njen covjek <3


Ispod svih tih zastava
Sto vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati nasu pjesmu
Protiv volje umijesan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slucajno nasao put

credits

Layout: x
Brushes: x o
x
Fonts: x
Prilagodila:duckdz.