<body> <body>


01.09.2008.

dosao je.
to ce biti taj dan
upustila sam se u nesto novo.
nosena ludoscu i smijehom, s dozom hrabrosti.
iako ja stvarno nisam hrabra


znam da sam se puno puta slomila dosad.
da sam znala uzaludno trositi suze.
mir sam pronalazila na kolodvorima.
vrapce.
zapadni kolodvor.

sanjajuci kako cu uc u jedan od njih.
i otputovati daleko.
tek da uzmem mali predah.
da vristim.
pa se vratim.
al ne bi htjela ic sama.
i znam da nikad necu bit sama.


sad sam razvukla abnormalno velik osmijeh na lice.
uz teatralnu glazbu zbog velikog zakljucka
.


da.
mutni obrisi kisnog vremena ostali su iza nas.
kroz kapljice kiše,
nadzirem svijetlo koje me vodi.


moje svijetlo.

ako me malo pogurnu dalje
bit cu okej.
jer ja zivim i postojim.
dajem zivot za ljubav.


i ne obazirem se vise.
ne gledam iza.
proslost je tamo i ima razlog sta je ondje.
ne vjerujem u granice.
ja mogu i hocu.
letjet cu.


a svi oni koji su dolje.
obecajem da necu pljunut.
nasmjesit cu vam se.
nisam zlocesta.

22:00 - Pucaj. ( 45 ) Njezno. - On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


fino


sklanjam te oblake.
jer suza dosta je.
srce odustaje.
al jos uvijek cujem tvoje korake.
jer nisam kriva ja.
jer nisi kriv ti.
sinoc je nebo reklo nama da krivi smo oboje.


Image and video hosting by TinyPic


*i opet prica svoju pricu.
*o svojih 15 g.
*o zagrebackom gornjem gradu
*natpisima na zidovima
(sa svojim pricama)
*koje i sama stvara
*fotografira
*ima opsesiju uredivanja slika
*kutije s uspomenama <3
*walter & vigor
*kad se ima novaca marlboro<3
*muzika i ples
*ogromne naocale
*ne nije nista jer ne spada u grupe
*prirodoslovna gimnazija:)
*bice doktorica
*psihologija?
*labuda princeza, kralj lavova, pocahontas, anastazia...
*lizalice
*sadist je
*one njene kokosi
*i njen covjek <3


Ispod svih tih zastava
Sto vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati nasu pjesmu
Protiv volje umijesan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slucajno nasao put

credits

Layout: x
Brushes: x o
x
Fonts: x
Prilagodila:duckdz.