<body> <body>


26.08.2008.

sivo.
sve mi je sivo.
bezvoljna sam i nesretna.
jebem ti...
opet zbog Nje.
a ko mi je ona? nista.
pa zas se petlja u moj zivot onda?
tolko puta sam je vec pokusala maknut...


da mi daju novcic svaki put
kad sam zivcanila zbog nje sad bi bila
jako bogata.


moje srce kuca i dalje.
ja se ne predajem.
pa ja znam koga volim.
ja znam ko mene voli.
zasto mi to pobogu nije dovoljan razlog za srecu?

zasto drame stvaram?
jel to zato sto mi je zivot stvano zanimljiviji od sapunica?
imam i cast bit glavna glumica.
ona najljepsa i najbolja.
hahaha...


I won't put my hands up and surrender
There will be no white flag above my door.


i obecajem da cu se opet obojat.
u sve one divne boje koje ja toliko volim.
i onda cu opet to bit ja.
iako se s vremena na vrijeme izgubim.



i da.
htjela sam samo nesto rec Njemu koji to nikada nece procitat.
mrze te.
svi oni te mrze.
ni upola kolko ja.
al da znas osijecam se kriva.
mozda da nije bilo mene...
samo to sam htjela rec.
nek te ne lazu.
ma da si zaslusio sve.


i jos nekome.
ko je mene lagao.
izgovorio stotinu lazi u koje ja nisam vjerovala.
a onda.
zasto sam povjerovala?
nikad mi nije bilo stalo do tebe.
al mogo si mi rec da imas curu.

Odjava.


Image and video hosting by TinyPic

ponovo pred tobom gresna stojim
za tvoju ljubav molim
nemam krila
i nikad nisam bila andjeo



11:12 - Pucaj. ( 14 ) Njezno. - On/Off




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


fino


sklanjam te oblake.
jer suza dosta je.
srce odustaje.
al jos uvijek cujem tvoje korake.
jer nisam kriva ja.
jer nisi kriv ti.
sinoc je nebo reklo nama da krivi smo oboje.


Image and video hosting by TinyPic


*i opet prica svoju pricu.
*o svojih 15 g.
*o zagrebackom gornjem gradu
*natpisima na zidovima
(sa svojim pricama)
*koje i sama stvara
*fotografira
*ima opsesiju uredivanja slika
*kutije s uspomenama <3
*walter & vigor
*kad se ima novaca marlboro<3
*muzika i ples
*ogromne naocale
*ne nije nista jer ne spada u grupe
*prirodoslovna gimnazija:)
*bice doktorica
*psihologija?
*labuda princeza, kralj lavova, pocahontas, anastazia...
*lizalice
*sadist je
*one njene kokosi
*i njen covjek <3


Ispod svih tih zastava
Sto vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati nasu pjesmu
Protiv volje umijesan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slucajno nasao put

credits

Layout: x
Brushes: x o
x
Fonts: x
Prilagodila:duckdz.