Roll 4ever be Kamikaza

30.11.2006., četvrtak

Ines-5.poglavlje-Promjene

Toliko je već dana prošlo, a ništa se posebno nije promijenilo. Bajka se počela topiti. I nekako dah prije negoli sam mislio da ću se utopiti u monotoniji dana Marko mi je promijenio sliku dana. Pozvao je Nikolu i mene do « nasipa » i tamo nam je priznao nešto što nikad nismo očekivali. «Dečki ja sam zaljubljen u Lesi. Mislim da i ona voli mene ali moram biti siguran što da radim». Naša reakcija je bila očekivani osmijeh na licu. Bili smo sretni. Možda ne toliko za njega koliko za nešto novo. Počelo se nešto događati. Nakon toga počeli smo često odlaziti kod Lesi. Bilo je tako lijepo pratiti zaljubljene oči i čekati kad će uhvatiti pogled jedne drugih. Nakon nekoliko dana bili su zajedno. Nismo ni primijetili kad su prohodali. Jednostavno se dogodilo. Kad sam tada gledao Marka vidio sam samo nevjerojatno sretnog dečka. Pomislio sam... Zašto toliko čekam i ja ču uspjet. Pogled kojim me očarala Ines gotovo da više nisam imao prilike vidjeti jer Ines gotovo više i nije bilo. Nije dolazila u naše male ulice, u naše male živote.

Kako, kada...

Kako i kada bila su to jedina pitanja preostala u moru mojih misli koje je postajalo sve dublje. Više nisam vidio izlaza. Sada bi svaki dobar savjet bio čudo. Jer zaista bio sam u slijepoj ulici. No savjeta nije bilo, moje srce samo što nije eksplodiralo. Moje oči više je nisu vidjele, nestala je. Ali njezin osmijeh uramio se toliko duboko u moje srce da je nisam mogao zaboraviti. Shvatio sam da je sad prekasno za Ines. A onda jednog običnog jutra probudio sam se s nadahnućem.
Činjenice - Duda mi poklanja sve više pažnje i sve postaje privlačnije. Marko je zatvoren u slobodi ljubavi. Nikola je jednostavan i samo se hoće zabaviti. Kamo to vodi? Mene nigdje.
Možda. Ali možda i ne. Možda je Ines u mojim mislima samo zato jer je ja tu hoću. Možda. Možda otiđe ako bude trebalo prostora za drugu. Duda mi je prva pala na pamet pa sam tako jednostavno odmah poduzeo sve što je trebalo da budem s njom. A sve je bilo dovoljno. Točnije, par slatkih riječi i jedan dubok pogled i bila je moja. Znam da sam s njom bio samo da prebolim nešto čega nikad nije bilo, ali otvorila je novo razdoblje u mojem životu, dala mu je puni smisao. Mislio sam da je Ines prošlost. Samo da znate koliko sam se prevario...

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.