Roll 4ever be Kamikaza

14.11.2006., utorak

Ines - 1.poglavlje - Uvod

Škvadra

Ah da ta divna ljeta iz mladosti tko bi ih zaboravio. Bio sam mlad te neiskusan a i običan dečko. Proveo sam ljeto kod svoje drage bake Mare. Kod koje sam imao neograničenu slobodu. Moja baka bila je dobra osoba toplog srca, a bila je i mudra osoba koja je mnogo toga prošla. Ali nažalost vrijeme je i nju dostiglo te joj oduzelo možda najvažniju vrlinu-pamćenje. Tako mudra osoba kratkog pamćenja te dobrog srca zračila je samo lijepim sjećanjima te mudrim izrekama kao što su «Budi u svojem kutu nebuš nikom na putu», «Znanje je imanje» i mnoge druge koje su mi moram priznati u životu puno pomogle koliko god to čudno zvučalo. Kod bake svaki dan bio je običan a ipak jako poseban. Dane sam provodio uz tada a još i sada jedne od najboljih prijatelja. Uz Marka i Nikolu. Sportsku braću iz Zagorja koji su u istom mjestu imali baku i djeda gdje i ja. Marko je u to vrijeme bio običan dečko kao s nimalo iskustva, željan akcije i zabave. Već tada kad je tek bio u svojoj 13god. bio je jako odgovoran i pažljiv, te jako susretljiv. Nije se po ničem posebno isticao osim sto je bio najstariji u škvadri te najjači. No svoje godine ili fizičku nadmoć nije nikad isticao ili iskorištavao već se uvijek prilagodio društvu i samim time bio je savršen prijatelj. Dok je njegov brat, odmah da navedem, također savršen prijatelj, bio najmlađi u škvadri. To se nikad i nije previše primjećivalo jer je bio izrazito pametan te brz i spretan za svoje god. Naravno ni on nije imao ništa iskustva što će se za sve tri likove kroz vrijeme jako promijeniti. U njegovom ponašanju već tada sam primijetio da sam mu jako drag i da u meni vidi NEŠTO pa smo često bili slični što nikome nije smetalo. U to vrijeme činilo se kao da nitko nema mane ni nedostatke. Što naravno nije točno jer nitko nije savršen. Pa tako ni mi. U to vrijeme primijetio sam tek jednu malu sitnu slabost Nikole. Bio je jako osjećajna osoba i lako se povrijedio no to nije nužno loše.
U našim godinama dečki se počinju zanimati za cure pa tako je slučaj bio i kod nas. No mi tada nismo ni pomišljali sto ćemo sve proživjeti.


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.