Roll 4ever be Kamikaza

08.11.2006., srijeda

evo me natrag...

Samo javljam da se pozitivac vratio...
Razlog? danas me ujutro trbuh bolel onak fakat...
pin od tekućeg sam pozabil...
zgubil sam okladu...
tata je srdit na mene i smanjil mi je džeparac za 200kn...
i ne pusti me van ni petak ni subotu...
(nisam napušeni)
Koji je meni kur... pa to su sama sranja, upravo suprotno pozitivi...
Objasnit ću vam...
smanjen mi je džeparac jer sam danas došal doma v oko pet navečer a nastrava završi v oko jedan...a nisam došal jer sam bil s frendicom v gradu...i makar me trbuh bolel i makar sam celi dan pojel samo neki sendvič i makar sam znal da me doma vjerojatno ne čeka niš dobro i da nemam pare...super sam se zabavil...vreme nam je prošlo užasno brzo i nadam se da budemo to ponovili...pozabil sam na sve probleme i atmosfera je bila zakon...
U kratkim crtama da vam ispričam tijek događaja:
U parku smo prvo raspravljali o tome kaj je rock kaj metal kaj punk itd...(makar ja to i dalje slabo kužim)..Onda smo raspravljali o isusu i njegovoj obitelji,pa sam ja počel ljude ispitivati dali je isus mel krvnu braću
(ne nisam bil napušeni)
nakon toga smo lovili mušice,pa smo se hteli okupati u fontani ali smo od toga ipak odustali...(fakat nisam napušen)
Posle smo otišli do placa tam di je on neki dečji park pa smo raspravljali kak nuhaljke nisu dobre jer mi ne odgovaraju(visok sam samo 183)...onda smo vozili vlakić i skužili da ne zidemo kroz dimnjak i da vlakić ima volan iako nebre van pruge(da znam da zgledi kak da sam napušeni)i tak nam je dan prešal...thumbup

a kaj se tiče toga da u subotu nebrem van ja još nisam odustal i jako mi je žao kaj sam sad malo zeznul stvari ali mislim da bum bar za subotu nažical... ej vidite stvarno se vratil pozitivac (koji sve opisuje u detalje i dela one široke postove koje svi hvale a nitko ih ne pročita) i na tome se mogu zahvaliti samo prijateljima koji su uvjek uz mene ali posebno osobi s kojom sam provel jedno od naj popodneva ikad... thumbup


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.