Roll 4ever be Kamikaza

29.10.2006., nedjelja

Sve je tako čudno...

Ova je subota prošla...I ne pamtim ju po ničem posebnom, naravno ima nekih detalja koje sam posebno zapazio ali...nije to ono nešto. Prije večeri je bilo super. Bilo je jako puno rolera, skinul sam najviši ledge na funkyu, dobro raspoloženje.
Evo nekih slikica:
Image Hosted by ImageShack.us
Kangus,legenda... cool
Image Hosted by ImageShack.us
Juranko,drugi najbolji u Varaždinu... wink
Image Hosted by ImageShack.us
Nikola,nije iz Varaždina pa nemogu reći koji je ali mogu vam reči da ima jeb...dobar stil. naughty
Image Hosted by ImageShack.us
Ovu Kamikazu predpostavljam već svi dobro znate...smijeh
Image Hosted by ImageShack.us
Da, i ja sam tam bil... thumbup
A bil je i Dominik ali se nije baš slikal... no

Opet sam bil kod Kangusa i znam da sam već to napisal ali moram to ponoviti... Nema boljeg domačina od Kangusa...Kod njega se stvarno osijećam ko doma, a on se stvarno trudi da se za sve pobrine, ponuda ogromna, jelo zgrijano, internet adsl, filmiči prva klasa, toplo je...
Image Hosted by ImageShack.us

A navečer...
Prvo kaj mi se dogodilo kaj je ekipu i mene ispred Konzuma počekala zasjeda. Neki dva likovi u civilu (policajci) onak zvade zančku «varaždinska policija molim vas vadite svoje osobne, kaj radite, gdje ste sad bili'» i bla bla....Ali se nekak na mene posebno okomil. Počel me ispitivati od kud dolazim zapisal je broj moje osobne i objasnil nam da je tam u blizini neki lik napravil pljačku u traper jakni i gle čuda i ja sam nosil traper jaknu i potpuno sam odgovaral opisu provalnika. Počel me pregledavati... čovječe ak nije svaki džep pogledal triput onda nije nikaj... Naravno nije ništ našal i pustil nas je dalje...Kaj se tiče alkosa kaj smo imali, nije nam ga zapljenil, jer je Kangus imal svoju "studentsku" (onu na kojoj ima 18 smijeh ) tak da to nije bil problem...
U parku...
Došli su svi (o.k. skorom svi) bilo je alkohola, gitara, raspjevani Marko, raspoložena ekipa, a ja svejedno nisam bil hapy. Pa kaj je meni? Nisam se htel napiti (popil sam samo tri bambusa) da bi se zabavljal jer bi bilo jadno da se ne mogu zabavljati bez alkosa. Na kratko sam se malo bolje zabavil kad sam s Markom otišal srediti nekaj vezano uz njegov bend pa sam tam sve ljude počel zabavljati. Videl sam Helenu koju je prošle subote naterala ekipa, i nije se ljutila ni na Marka ni na mene. Malo su se posvađali oko benda ali nadam se da budu sve to skupa uspeli rešiti jer bi bilo šteta da takvi talenti ne pokažu što znaju. I onak nekak u razgovoru s Helenom sam ju pital kaj misli o meni kao osobi..Rekla je:»Imala sam jako visoko mišljenje o tebi, a imam ga i sad, ma ti si Bog» točno tim rečima...Čovječe nemate pojma kak je to dobro čuti i vjerovati osobi da stvarno tak misli...Jako mi puno znači kad sam ljudima s kojima se družim dobar. Kad sam se vratio u park sve je opet bilo po starom, malo smo se svi spominali, pjeval nisam jer su se pjevale same pjesme koje ja neznam, i tak. Juranko je bil s Elom, Kangus s Hyperaktivom, i onda sam počel svaćati kak sam zapravo nekak malo usamljen. Imam ja prijatelje kakve si ljudi mogu samo poželjeti ali malo mi fali malo prave ljubavi... nekak sam zahrđal, valjda se bum već nekak sredil...
Znam da ovaj post nije ni približno ono što sam zapravo moral napisati ali ja jednostavno tak sad osijećam... Sory...
P.S
Druge subote pijem i molim nekoga da se dobrovljno javi da se napije s menom, kaj mi nel dosadno... thumbup

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.