kamenoklesarstvo

subota, 07.04.2007.

napokon novi post!!!

Slabo mi idu postovi jer sam usredotočen na izradu novih grbova a i nemam fotić da slikam anforu koju sam napravio u 2. srednje. nisam je mogao donijeti u sestre jer je ogromna pa je ostavljam za sljedeći post a ovo je gajeta koju sam isklesao za istonimeni caffe bar u Slanom (o tehnici i svemu neću pričat jer nije taaako zanimljivo- zanimljivo je da zbog te teže tehnike ova vrijedi 100 eura greedy jey yes )

Image Hosted by ImageShack.us

pozdrav svima!!!

07.04.2007. u 14:51 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ručno rađeni grbovi, naravno od originalnog bračkog kamena- većina ljudi zna da je to jedan od najkvalitetnijih (i najskupljih) kamenja u svijetu a i nemalo tko zna i da je Bijela kuća u Washingtonu obložena baš bračkim kamenom!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Hit Counter
Hit Counter

Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

moji linkovi

izrađujem po narudžbi, pa ako je netko zainteresiran, javite mi se na sljedeće adrese;

msn - li_pe_song@hotmail.com (nepitajte me zašto je nick od moje sestrebang )

e-mail- zeko999@net.hr


-moja sestra i njezina sr...hoću reć- svaštara smijeh


-osoba koja u drustvu prica gluposti hehehe :

-gloria: