Igra dobra i zla

04.11.2014.


... između neba i zemlje... kad te ljubim... prolazim...
............ i ako odem... nek' te grije srce što ti ostavim...
... ni vatre ni vode ne bojim se...
............ kada me slome, samo sklopim oči... zovem te...

... u dobru i zlu... u javi i snu...
............ znam da uvijek bi'ćeš tu...
... i kad padne noć... i kad svane dan...
............ tu sam... ljubav da ti dam...



Boris Novković - U dobru i zlu (sax verzija)

... k'o nebeska ptica, u zlatni kavez...
............ kad te nema zatvorena sam...
... jer što je ljubav, ja sa tobom jako dobro znam...
... vatre ni vode ne bojim se...
............ kada me slome, samo sklopim oči... zovem te...

... u dobru i zlu... u javi i snu...
............ znam da uvijek bi'ćeš tu...
... i kad padne noć... i kad svane dan...
............ tu sam... ljubav da ti dam...

Oznake: igra laži i istine

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.