Igra svijetla i tame

02.11.2014.


... Nebo je sivo... lije mliječni sjaj...
...... dok spava sve živo... topla noć je, maj...

... tamo sam već bio... ovdje mi je ići...
...... a kad svane... tko zna... kamo ću otići...

... blijede zvijezde dršću... ta cesta me mami...
...... što me vodi?... kud ću?... posve sam u tami...



Arsen Dedić - Pjesma u svitanje

...... da li nagon duha?...
............ ili zakon cesta?...
.................. ili skrita sila?...
........................ ili pjesma zvijezda?...

... a nebo je sivo... zapad, mliječni sjaj...
...... dok spava sve živo... topla noć je, maj...

... tamo sam već bio... ovdje mi je ići...
...... a kad svane... tko zna... kamo ću otići...

Oznake: igra tame i svanuća

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.