Pa se pomolim...

21.08.2013.


......... kasna je ura, misli mi bižu ...
............... ka' bisni vitar po tihoj vali ...
..................... odrišin dušu, pa se pomolim ...
........................... oprosti, Bože ... volim ga, volim ...

......... sve moje ljubavi ...
............... žive u tebi ...
..................... sve moje mladosti ...
........................... sve moje radosti ...


Sve moje ljubavi žive u tebi - Jasna Zlokić
(ugradnja onemogućena na zahtjev)


......... ka' lišće uvelo ...
............... sve sa vitron otišlo ...
..................... sve moje ljubavi ...
........................... žive u tebi ...

......... i ovog trena, misal me vraća ...
............... u krilo sriće ... suza je pala ...
..................... sklopljenih ruku, lipo Te molim ...
........................... oprosti, Bože ... volim ga, volim ...



P.S. za tekst sam se ovaj put potrudila sama, jer ga nisam uspjela pronaći, al' naletih na blog autorice ovih predivnih stihova, na kojem se može doznati i nešto više...

...... nastavlja se pjeva ......


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.