DANAS JE MOJ SRETAN DAN

21.01.2010.


wavesretansmijehthumbupsreća...velika...ogromna...čast...zahvala...sve su mi se riči izmišale u glavi, i ne znam kako da ih posložim...možda od prve misli koja mi je u trenutku spoznaje pala na pamet, od legendarne rečenice našeg velikog sportskog novinara i reportera Mladena Delića, koji nažalost, nije više s nama:
...... "ma, ljudi moji, je li to moguće"......
Zahvaljujem od srca Blog.hr-u što je meni i mojoj priči ukazao čast da se nađemo među odabranima Almost cool blogovima.....još ne mogu vjerovati da je istina.....
A onda vidim i svog dragog prijatelja, glavnog "krivca" što sam i otvorila blog, i nisam požalila, naravno..... wavesretansmijeh
Bože, kakav dancerek, ne mogu više, previše sam sretna i uzbuđenacerek, pozdrav svim blogerima, posebno onim dragim ljudima koje sam "upoznala", podijelite sreću sa mnompartypartyparty


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.