subota, 25.04.2009.

DU DU DU DU DU DU DU

taaaaaaaaaaaaraaaamtatatatataraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

evo posvečujem to tebi DUŠICE.

pisat ću o događajima u poslijenje vrijeme. netko pokušava stijeći moju naklonost, pošteđena sam velike gluposti, tri dana nisam spavala. osjećam se kao da me netko valjao u bruspapiru, sve me svrbi. alergija je na maksimumu. krala sam u hodniku na osmom katu internet u tri ujutro. pokušavala sam uništiti nečiju sliku nečij ego, mogu neču, neznam. iznimno sam glupa u zadnje vrijeme i emocionalna. selim se. sama ću biti. to me usrečuje. tako sam usamljena, tako sam jadna, fuck that, ne bi bila ja, kad ne bi mogla i jad pretvoriti u nešto korisno. fax...postoji. radim puno. puno izlazim. malo spavam.

ružno sanjam.

- 00:43 - primisli (3) - imaj - ^^

<< Arhiva >>