< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moj tigrić



adopt your own virtual pet!


O meni

Linkovi

utorak, 07.11.2006.

Born to die

Budim se. Jutro je. Sve opet započinje. Jednolično i rutinski. Nema veze. Volim rutinu. Ponekad se žalim jer upadam u beznačno, ali u biti trebam nešto takvo. Kao neku obavezu, nešto stalno. Teško bi mi bilo živjeti život onako spontano, kad nemam nekih malih, ispraznih stvari koje radim razmišljala/ne razmišljala o njima. Vjerojatno jer bi tada osjećala prazninu, neznatnost svog života. Žalosno. Oh, well... Koliko puta se samo bavim beznačajnim stvarima dok život leti pored mene. Jednog dana pitat ću se: Zašto sam potratila život? Mogla sam se mijenjati. Ali nemogu. Znam, glupo je reći nemogu. Ali takva sam. What can I do? Stvar je u meni duboko ukorijenjena. Shvaćam i svjesno tratim svoj život.

Life goes by. Uvijek sa gubicima. Sad odvagni. | life, death |
Don’t let yourself get to this point. Just trying to get away. But you can’t. Face it.

Ako se nisam promjenila, onda je stvar u meni.

-Kuc! Kuc!
-Tko je?
-Ja sam.
-Tko-ja?
-E, to se i ja pitam...

What am I doing here? Prazni pogled... Looking to nowhere. Looking through nowhere. I thought you would need me, even when you don’t.

Face it.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>