‘Romantični prevaranti’: Lažni vojnici varaju žene s Balkana preko interneta - Susretit će se u sredini

srijeda , 19.12.2018.

‘Romantični prevaranti’: Lažni vojnici varaju žene s Balkana.










Click here: ‘Romantični prevaranti’: Lažni vojnici varaju žene s Balkana preko interneta






Predstavljaju se kao američki državljani koji rade u inozemstvu. Ona dodaje da ju je prevarant, kada ga je razotkrila, molio da ga ne prijavi FBI. Na kraju traže novac iz raznih razloga - objavio je FBI.



‘Romantični prevaranti’: Lažni vojnici varaju žene s Balkana preko interneta

Kako kaže, saznala je da je to zato što ljudi sa Balkana teže razaznaju tuđe akcente. Vrlo brzo će vam izjaviti ljubav, poslati fotografiju koja izgleda kao da je iz glamuroznog magazina. Ovakvi prevaranti su u Americi dobro poznati.



‘Romantični prevaranti’: Lažni vojnici varaju žene s Balkana preko interneta

PREVARANTI Upozorenje: Lažni američki vojnici VARAJU ŽENE SA BALKANA preko interneta - Dragana je dobila poruku od Clarkea Smitha koji joj je napisao da se doselio iz Škotske i da radi u američkoj vojsci kao rendžer. Pitala sam ga kako mi je slao poruke i zvao sa američkog broja telefona, ako nikad nije bio u Americi i ko je osoba koju sam vidjela na vidio pozivu.



‘Romantični prevaranti’: Lažni vojnici varaju žene s Balkana preko interneta

Ja sam imala sreće pa mu nisam dala novac i brzo sam ga razotkrila. Neke druge žene nisu. Američki mediji sada upozoravaju da su na meti najčešće žene sa Balkana. U početku se samo dopisuju, da bi kasnije počeli da traže sitne pozajmice, koje vremenom postaju sve veće... Dragana se iz Srbije odselila u Ameriku. Po zanimanju je doktor i dobila je posao u struci. Čim je stigla u Nebrasku upoznala je nekoliko porodica koje su se, takođe, iz Srbije doselile za vreme bombardovanja. Od njih je, kako kaže, saznala da se jednom mesečno, u mestu u kom žive, organizuju druženja onih koji su došli iz drugih država kako bi razmenili iskustva i slično... Odlučila je da ode. Videla sam da na sajtu ima jako puno Srba koji zive svuda po svetu, ali ja lično do tada nisam čula za njega - priča Dragana. Naravno ja ne znam puno o tome, ali ipak odgovaram na isti iz učtivosti. Posle nekoliko razmenjenih poruka, momak sa kojim se dopisujem kaze da radi u američkoj armiji, specijalna jedinica American Rangers, da je udovac, da ima cerku od 10 god i da mu jako prija dopisivanje sa mnom... Bio je jako interesantan, neposredan, duhovit, inteligentan, odmeren, počeo je čak nekako i da mi se sviđa... Kako kaže, tada se dala u istraživanje preko interneta, i otkrila da se radi krimilanoj grupi ljudi iz Nigerije, koja je pokrala slike i video zapise američkih vojnika, koje potom koriste za lažno predstavljanje i manipulaciju lakovernih žena radi iznude novca. Kriminalac koji je njoj pisao imao je pik na žene sa Balkana. Kako kaže, saznala je da je to zato što ljudi sa Balkana teže razaznaju tuđe akcente. Vrlo brzo će vam izjaviti ljubav, poslati fotografiju koja izgleda kao da je iz glamuroznog magazina. Predstavljaju se kao američki građani koji su na radu ili putovanju u inostranstvu, i obično zakazuju viđanje sa žrtvama. Kako upozorava američka bezbednosna aslužba, građani nikako ne treba da šalju novac nekome koga su upoznali preko interneta, jer su šanse za povraćaj novca jako male. Čitala sam kasnije da ima žena koje su im slale i po nekoliko desetina hiljada dolara, za avionske karte da dođu kući, troškove lečenja u bolnici - kaže Dragana. Ona dodaje da ju je prevarant, kada ga je razotkrila, molio da ga ne prijavi FBI. Pitala sam ga kako mi je slao poruke i zvao sa američkog broja telefona, ako nikad nije bio u Americi i ko je osoba koju sam videla na video pozivu. Odgovorio je da je sve laz, da postoji aplikacija i da je veoma jednostavna za koriscenje. FBI veoma brzo staje na put ovakvim kriminalnim organizacijama, ali oni se i dalje vraćaju, samo menjaju ciljne grupe. Pre su bile Amerikanke, jer deluju da imaju novca za slanje svojim vojnicima u problemima. U pitanju su i vaše slike i lični podaci koje mogu doći u ruke ovakvih ljudi. A što se tiče komunikacije sa nepoznatim ljudima online, uglavnom, sve ono što se čini suviše dobro da bi bilo istinito, uglavnom i jeste.



Calling All Cars: Hot Bonds / The Chinese Puzzle / Meet Baron
A onda mi je napisao da je otišao u misiju u Iran. Ovakvi prevaranti su u Americi dobro poznati. Koristeći se tuđim slikama, video snimcima i lažnim profilima na društvenim mrežama, već godinama biraju žene koje smatraju pogodnim metama za njihove planove. Vidjela sam da na sajtu ima jako puno Srba koji žive svuda po svijetu, ali ja lično do tada nisam čula za njega — priča Dragana. Upozoravaju ljude da ne šalju novac nekome koga su upoznali preko interneta. Po zanimanju je doktorica i dobila je posao u struci. Prvo su to bile Amerikanke, a sada su Europljanke. Rekao je da bi mu to puno značilo da ne padne u depresiju. Predstavljaju se kao američki vojnici i samohrani roditelji kako bi se žene sažalile nad njima. FBI veoma brzo staje na put ovakvim kriminalnim organizacijama, ali oni se i dalje vraćaju, samo menjaju ciljne grupe.

[Opustajuca masaza varazdin|Upoznavanje preko interneta badoo|Bik i Riba, Lav i Vaga: Ko je vaša sudbinska ljubav?]






Oznake: Lažni, američki, vojnici, varaju, žene, s, Balkana, preko, interneta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.