DAVIDOV KALUPI

petak, 17.06.2011.

Uputstvo za rukovanje sa prehrambenim metalik sprejevima sa izmenjivom glavom

Davidov metalik sprejevi su veoma laki za koriscenje.
U samom pocetku rada sa mojom firmom , mnogo sam se mucio sa farbanjem slika jer se sve radilo rucno i tesko sam uspevao da uradim fine prelaza izmedju dve boje . Kompresor sa er - bras perom mi je tada bio preskup pa sam ja kupovao iz inostranstva razne sprejeve koji su bili dosta skupi ali su svi od reda imali jednu ogromnu manu , posle prvog prskanja bi se zapusili a ako bi neki i duze potrajao on bi izgubio kompresiju pa mojim mukama nigde kraja ,jer bih video da u boci ima jos boje ali nikako nisam uspevao da je izbacim napolje. Zato sam pokušao da sam resim taj problem , pa sam nabavio sprej boce sa izmenjivom glavom i evo mog proizvoda .
U mom setu se dobija jedan sprej - pun sa vec spremljenom bojom po zelji ( vidi vrste boje ovde )+ pakovanje sa 10 grama izabrane boje kojim mozete najmanje 5 -7 puta da ponovo napunite prvu sprej bocu a to zavisi od koncentracije boje koju zelite tj. od vrste materijala koju zelite da prskate.
NAČIN KORIŠĆENJA:
Pošto dobijete već spremljenju bocu sa bojom možete slobodno da je koristite po sopstvenom nahodjenju,ali morate da pazite na sprej glavu jer ona ima 4 položaja :
1-nepropusni položaj,
2-propusni položaj ali grub,zapravo pljuckanje i on nije za praktičnu upotrebu,
3-nepropusni položaj,
4-propusni položaj ali fini kojim se Vi zapravo služite i on služi za fino prskanje torti sa bojom
Kada ofarbate tortu ,morate imati u blizini jednu rezervnu boćicu (pošto sprej boca ima prečnik od 28 mm koji odgovara bilo kojoj boci u kojoj je bio neki sok ili kisela voda-naravno najmanje pakovanje onda uzmite jednu takvu i dobro je operite i osušite za upotrebu) e takvu bocu napunite sa 96. % alkoholom (ima ga u svakoj bolje snabdevenoj apoteci)i tu navijate sprej glavu sa prve boce posle upotrebe , te zatim nekoliko puta prsnete da se ocisti sprej glava a da se ne bi zapekla boja , te potom vratite sprej glavu na prvu bocu ne pritiskajuci je vise da ne bi morali da ponavljate postupak ) .
Znaci - svaki put kada ponovo koristite sprej morate da ponovite taj postupak da se ne bi zapusila sprej glava! ! OPREZ ! ! U drugoj sprej boci drzite samo cist alkohol a ne i boju jer Vam ona sluzi samo za ciscenje.
Naravno taj sprej moze da Vam sluzi i za obicne boje (crvenu , plavu itd ) tj. boje koje se razblazuju vodom i tada je sprej dugotrajniji ali oprez jer i tada moze da se zapusi sprej jer boja mora da Vam bude cista bez ikakvih primesa tj. ne smete da dodajete recimo belu boju koja se zgrusava u dodiru sa vodom i onda ce Vam se sigurno sprej zapusiti.
Eto to je ukratko uputstvo o načinu korišćenja mojih sprejeva
Naravno zaboravio sam da kažem da je cena metalik jestivih boja i prahova 30 eura za 100 gr boje i praha.
- 01:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.